י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בני ברק: תינוק נטל תרופת הרגעה - ואיבד הכרתו

בני ברק: בן שנה וחצי נטל תרופת הרגעה ואיבד את הכרתו • לאחר 20 דקות של החייאה שב הדופק, והתינוק פונה להמשך טיפול ב'שניידר' • דוברת ביה"ח: "מצבו בינוני ויציב"

אילוסטרציה
אילוסטרציה

תינוק כבן שנה וחצי נמצא ללא נשימה בביתו ברחוב בר כוכבא בבני ברק, ככל הנראה עקב תגובה לתרופת הרגעה שלקח. חובשי הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה במשך כ-20 דקות, ולאחר שחזר לו הדופק - הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים 'שניידר' בפתח תקווה.

מדוברות 'איחוד הצלה' נמסר: "בני המשפחה סיפרו כי הילד איבד את ההכרה לאחר שקיבל תרופת הרגעה, החובשים שגרים בסמוך והגיעו ראשונים למקום - החלו בביצוע פעולות החייאה, לאחר החייאה מוצלחת פונה התינוק כשמצבו קשה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

ישראל גרוניך, חובש בכיר מ'הצלה גוש דן', מספר: "אמו של התינוק מצאה אותו ללא דופק ונשימה לאחר שנטל תרופת הרגעה, כשהגענו למקום מיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות, ובסופו של דבר הילד חזר להכרתו והחל לבכות. צוות טיפול נמרץ של מד"א פינה את התינוק לבית החולים במצב יציב".

ריבה שקד, דוברת בית החולים שניידר, מסרה ל'בחדרי חרדים', כי התינוק בן שנה וחצי נפגע מהרעלת מתדון ומצבו בינוני ויציב, "הגיע אלינו במצב יציב. הוא טופל במיון ועלה לטיפול נמרץ להשגחה וניטור קפדני בגלל שלתרופה יש השפעה של 36 שעות".
תינוק מצב תרופה שנה וחצי הרגעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד