ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"אין קווים אדומים בעולם?"

אביה של שלהבת פס הי"ד מגיב למו"ל 'הארץ' עמוס שוקן

איציק פס, אביה של שלהבת הי"ד, הגיב לציוץ מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן: "הייתי בשוק, לא היה לי מושג מאיפה זה הגיע. יש גבול לכמה בן אדם יכול לרדת"

אביה של שלהבת פס הי"ד מגיב למו"ל 'הארץ' עמוס שוקן
מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ציוצו של מו"ל עיתון "הארץ" עמוס שוקן, בו כתב כי הרג התינוקת שלהבת פס, שנרצחה בחברון לפני כ-20 שנה, הוא בגלל זה שהוריה גידלו אותה בחברון, ממשיך לעורר סערה.

שוקן כתב כי ‏"‎‎שלהבת פס נהרגה בגלל חוסר האחריות של הוריה שחשבו שאפשר לגדל ילדים בסביבת לחימה, ושל משרד הרווחה שבמדינה נורמלית היה מוציא ילדים מאיזורי מלחמה"

איציק פס, אביה של שלהבת ז"ל, הגיב בראיון לרדיו 103: "אני לא יודע מה יותר חמור האמירה הראשונה או השנייה. הייתי בשוק, לא היה לי מושג מאיפה זה הגיע. יש גבול לכמה בן אדם יכול לרדת. הייתי מזועזע עד עמקי נשמתי".

שלהבת הפעוטה נורתה בראשה ע"י מחבל, המו"ל האשים את הוריה: "חוסר אחריות"

"יש דברים שאדם פולט תוך כדי ויכוח, עימות, כולנו בני אדם ואח"כ מתנצלים. אבל לכתוב את הדברים בדם קר? והתוספת מראה שזה לא פליטת פה תוך כדי סערת רגשות, אלא ממש אמירה שכוונה לדקור".

עוד הוסיף, וטען: "אפשר לדבר על צדקת הדרך, ארץ ישראל שלנו ויש זכות ליהודי לחיות בכל מקום. אבל אני הולך לקטע האישי שלי - יש דברים שהם מעבר לפוליטיקה. לכתוב כזה דבר לאבא שכול, שראיתי את הבת שלי נרצחת ממש בידיים, ולהאשים אותי בדבר הזה?".

לדבריו, "זה כבר לא פוליטיקה. זו ממש אוטו אנטישמיות. ראבק, אין קווים אדומים בעולם? זו בושה וחרפה. גם לא שמעתי גינויים. זה הרבה מעבר לפוליטיקה, זה הערכים הכי בסיסיים שלנו כבני אדם".

שלהבת פס עמוס שוקן עיתון הארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד