ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
דגלי פלסטין הוסרו • תיעוד

בפשיטה על מאה שערים: כשבוע לאחר תקיפת השוטר - חשוד נעצר

כשבוע לאחר תקיפת השוטר הקהילתי של שכונת מאה שערים, שהובילה לעימותים בשכונה, המשטרה פשטה הלילה על השכונה ועצרה חשוד במעשה | במקביל אבטחו השוטרים את פעילות עובדי העירייה להסרת דגלי פלסטין | תיעוד

בפשיטה על מאה שערים: כשבוע לאחר תקיפת השוטר - חשוד נעצר
הפשיטה על מאה שערים צילום: מחאות החרדים הקיצוניים

צעיר בשנות ה-20 לחייו נעצר הלילה (בין שלישי לרביעי) בשכונת מאה שערים, בחשד לתקיפת השוטר הקהילתי בשבוע שעבר. התקיפה, כזכור, הובילה את המשטרה להיכנס לשכונה שעות לאחר מכן, מה שגרם לעימותים אלימים עם התושבים.

הצעיר נעצר במהלך פשיטת כוחות משטרה מתוגברים על השכונה, שנכנסו במטרה לבצע את המעצר ולצד זאת להסיר דגלי פלסטין שצוירו על הקירות ע"י הקיצוניים.

"הלילה פעלו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים בשכונת מאה שערים ועצרו חשוד תושב השכונה בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבותו באירוע תקיפת השוטר בשבוע שעבר", נאמר בהודעת המשטרה.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובהמשך יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

בנוסף, ציינו במשטרה, נערכה פעילות בשיתוף העירייה לפיקוח ואכיפה והסרת סממנים לאומניים. במהלך הפעילות ויציאת כוחות המשטרה בסיום, התגודדו עשרות מפרי סדר שהחלו ביידוי אבנים וחפצים לעבר השוטרים, ללא נפגעים ונזק. חשוד נוסף שנעצר בגין השלכת חפצים הועבר לחקירה.

"אנו רואים בחומרה כל אלימות שתופנה כלפי שוטרים המבצעים את תפקידם ונמשיך לפעול נגד כל מי שיתקוף שוטרים הפועלים למען הציבור ובטחונו", נמסר מהמשטרה.

מאה שערים תקיפה פשיטה משטרתית דגל פלסטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד