ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מצפים לנס חנוכה

ישראלית עצורה בבלארוס בתנאים קשים; האם מתחננת

בעקבות מציאת 2.5 גרם של מריחואנה, עו"ד מאיה רייטן-סטול נעצרה בשדה התעופה בבלארוס, על אף שהיא מחזיקה באישור של משרד הבריאות | היא עצורה בתנאים רעים ביותר | אמה פנתה בדמעות לרה"מ ולשר החוץ: "אני מתחננת שיחזירו אותה הביתה"

ישראלית עצורה בבלארוס בתנאים קשים; האם מתחננת
אילוסטרציה צילום: pexels

‏עורכת הדין מאיה רייטן סטול, עצורה במינסק שבבלארוס זה 28 ימים, בשל החזקת 2.5 גרם קנאביס. מחר (חמישי) היא צפויה להיחקר בפעם השנייה מאז מעצרה. כך דיווחה העיתונאית ורד פלמן ב'כאן חדשות' משפחתה מצפה לנס חנוכה שיחזיר אותה לישראל.

על פי הדיווח, בתום החקירה צפויים להחליט במדינה אם להגיש נגדה כתב אישום, למרות שהסבירה שהקנאביס שנמצא ברשותה הוא ברישיון של משרד הבריאות הישראלי ורצתה להציג בפניהם מסמכים, אך השוטרים סירבו לעיין בהם.

אמה של רייטן התראיינה בדמעות ל-N12 ואמרה: "מתחננת לראש הממשלה, לשר החוץ יאיר לפיד, כל מי שיכול לעזור – שיעזור. שיחזירו לנו אותה הביתה. היא לא צריכה להיות שם. יש לה ילדים שזקוקים לה. אנחנו לא יכולים ככה לחכות. אני מתחננת. אני מתחננת שיחזירו אותה הביתה".

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "הנושא מוכר ומטופל על ידי המשרד. שגריר ישראל בבלארוס ביקר את העצורה. אנשי משרד החוץ נמצאים בקשר עם בני המשפחה ועורכי הדין הישראלים של המשפחה".

עורכת דין בלארוס קנאביס רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד