ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צפוי להיות יקר יותר

זו עלות שיפוץ המעון בבלפור לרה"מ בנט

כניסתו של נפתלי בנט לבלפור: העלות של שיפוץ מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, מוערכת ב-35 מיליון ש"ח, נכון לעכשיו. הצפי שהעלות בסופו של דבר תהיה גבוהה מהמתוכנן. השיפוץ יכלול אמצעי מיגון ואבטחה, עבודות תשתיות של חשמל, מים, ביוב ואינסטלציה

זו עלות שיפוץ המעון בבלפור לרה"מ בנט
נפתלי בנט בבלפור צילום: לשכת ראה"מ

כניסתו של נפתלי בנט לבלפור: העלות של שיפוץ מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, מוערכת ב-35 מיליון ש"ח, נכון לעכשיו. כך דיווח הערב אביעד גליקמן ב'חדשות 13'.

על פי הדיווח, ההערכה היא כי סך ההוצאות ילך ויגדל בתקופה הקרובה, כאשר לפי התוכנית, השיפוץ יכלול אמצעי מיגון ואבטחה, עבודות תשתיות של חשמל, מים, ביוב ואינסטלציה.

דווח גם כי ראש הממשלה נפתלי בנט ביקש כי השיפוץ, שטרם התחיל, ייערך כשמונה חודשים כדי שיוכל להשתמש במעון לצורך פגישות מדיניות ומנוחה.

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי בנט הגיע השבוע לראשונה, למעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בירושלים וביקש להאיץ את שיפוץ המבנה, כך שהוא יושלם עוד בחודשים הקרובים במהלך שנת 2022.

על פי לשכת ראש הממשלה, בנט הגיע לסיור קצר, "במטרה לעמוד על התקדמות תהליך הכשרת המעון לשימוש. על מנת לקדם את התהליך ולהתחיל את השימוש במעון בהתאם לצרכיו, רה"מ הנחה את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יאיר פינס, להאיץ את ההליכים ככל הניתן".

בנוסף שוחח ראש הממשלה גם עם גורמי המקצוע הרלוונטיים ועיין בתוכניות השיפוץ, אשר מתמקדות בהיבטים בטיחותיים, תשתיתיים וביטחוניים, בהתאם לדרישות גורמי הביטחון, ראש הממשלה הנחה "לקצר את לוחות הזמנים, כך שהשיפוץ, שעתיד להסתיים בסוף שנת 2022, יושלם במהלכה", נמסר.

עד כה ראש הממשלה שוהה בכל ערב בביתו הפרטי ברעננה, מהלך שהביא תחילה לזעם מצד שכניו לרחוב שנאלצו להתרגל לשינויים באבטחה וסגירת הרחובות הסמוכים. גם אחרי השיפוץ, משפחת בנט צפויה להישאר ברעננה ורק ראש הממשלה ישהה לעיתים בירושלים לצורך פגישות עבודה.

נפתלי בנט בלפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד