י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתקרב לאחוז החסימה

סקר חדש: הרוב לא מרוצים מתפקודו של בנט

סקר חדש שפורסם הבוקר מראה כי 50% מאזרחי ישראל אינם מרוצים מתפקידו של ראש הממשלה, שמפלגתו מתקרבת אל אחוז החסימה | עוד על פי הסקר: יאיר לפיד ממשיך לעלות, גדעון סער נעלם מהמפה הפוליטית · כל הנתונים

סקר חדש: הרוב לא מרוצים מתפקודו של בנט
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הבחירות אמנם לא נראות באופק, אך כעת ערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו מימין מנצלות את המומנטום של הגוש ומפרסמות סקרים המציגות את מפת המנדטים וכן שאלות בנוגע לתפקודה של הממשלה, תוך הבנה שבמערכת הפוליטית הלא-מאוד יציבה שלנו, הממשלה עלולה ליפול בפתאומיות.

על פי סקר שפורסם ברדיו גלי ישראל, אם היו הבחירות מתקיימות היום הליכוד מתחזקת ועולה ל-34 מנדטים, יש עתיד של לפיד עם 21. כחול לבן, העבודה, ישראל ביתנו, יהדות התורה והציונות הדתית עם 7 מנדטים כל אחת.

רע"מ של עבאס עם אותו מספר מנדטים של מפלגת השלטון, ימינה - 5 מנדטים, נתון לא מספיק רחוק מאחוז החסימה, ומרצ ממשיכה לדשדש עם 4 מנדטים. גדעון סער ומפלגתו שוב לא עוברים את אחוז החסימה.

בנוסף לסקר המנדטים, המשיבים נשאלו על תפקודו של בנט, שהוא ראש הממשלה הראשון בישראל עם מספר חד-ספרתי של מנדטים - 45% השיבו שהם מרוצים מהתפקוד של נפתלי בנט כראש ממשלה, 50% לא מרוצים ו-5% השיבו כי אין להם דעה בנושא.

נפתלי בנט גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד