י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בראשות חבר המועצת

כנס הורים ומסיבת חנוכה בסמינר "החדש" בבני ברק

כנס הורים ומסיבת חנוכה נערך בסמינר "החדש" בבני ברק שבהנהלת הגב' רות פנחסי שתחי'. המשא המרכזי נשמע מפי הגאון רבי משה מאיה חבר מועצת חכמי התורה 

כנס הורים ומסיבת חנוכה בסמינר "החדש" בבני ברק
הגאון רבי משה מאיה נואם בכינוס צילום: באדיבות המצלם

בהשתתפות קהל של מאות אמהות תלמידות ואורחות שגדשו את האולם. הערב היה בסימן "אני חומה" והמסרים העוצמתיים שהועברו נתנו כח לבנות ולאמהות לעמוד כחומה בצורה בפני רוחות התקופה.

את הערב פתחה מנהלת הסמינר הגב' רות פנחסי תחי', אשת חינוך ותיקה המצעידה את הסמינר בנועם בדרך המסורה, וריתקה את הבנות בחיבור ההיסטוריה לדורינו אנו, בדבריה עמדה על מסירות הנפש של המכבים למען התורה, ומכח אהבת תורה העצומה הזו- יש קיום לתורה עד ימינו אנו.

ביראת כבוד התקבל חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי משה מאיה שהוא גם אביה של מנהלת הסמינר, הוא ברך את כל הנוכחות והדגיש את כוחם של ימי החנוכה המסוגלים לדורות.

כיבדו את האירוע ראש העיר בני ברק וסגניו, אברהם רובינשטיין שיבח את הסמינר אשר שמו הולך לפניו ואת העומדים בראשו העושים לילות כימים להצלחתו. כמו כן ציין את ההשקעה העצומה של עיריית ב"ב בחינוך, השקעה שאין דומה לה באף עיר אחרת.

סגן רה"ע וראש אגף החינוך אליהו דדון עמד בדבריו על כח התפילה, ובירך בחום את מסירות הנפש של הצוות והמנהלת העומדת בראשו. עוד ציין והוסיף שהבנות זכו השנה במנהלת חדשה שהיא מרגלית יקרה, ועוד תיווכחנה לראות זאת בהמשך.

גדליהו בן שמעון סגן ראש העיר סיפר בהתפעלות על התרשמות הנהלת האולם מהתנהגות הבנות במקום ולדבריהם הן סמל ודוגמא שלא נראו כמותה.

יעקב זכריהו משנה לראש העיר סיפר כי רואים בשנים האחרונות בזמן הרישום שהסמינר הולך ומתעלה בתלמידות ממשפחות מצוינות ב"ה וכל זה אודות להשקעה של המנהלת וצוות הסמינר.
במהלך הערב התקיים מחזמר מיוחד ברוח התקופה יהודים מול המתייונים, הממחיש את הדור שחי בימים ההם בזמן הזה וקבל כוחות מיוחדים לעמוד בפרץ כי אנו כחומה.

סמינר הרב משה מאיה אליהו דדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד