י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
למרות שהמדינה סגרה

לקוחות מתלוננים: החברה לא מחזירה את הכסף של הטיסה

בעקבות התפשטות הווריאנט החדש, שוויץ לא פותחת את שעריה בפני ישראלים. נוסעים שרכשו כבר כרטיס טיסה בחברת "סוויס" מתלוננים: "לא נותנת פיצוי"

לקוחות מתלוננים: החברה לא מחזירה את הכסף של הטיסה
מטוס צילום: pixabay

ישראלים שקנו כרטיסי טיסה בחברת "סוויס" לשווייץ קיבלו הודעה שהחברה אינה מתכוונת להעלות אותם לטיסה, ומאחר שהיא יוצאת כסדרה הם גם אינם זכאים להחזר עבור הכרטיס, זאת בעקבות החלטת ממשלת שווייץ שלא לאפשר כניסת ישראלים לשטחה. כך דווח ב"ידיעות אחרונות".

בין אלה שקיבלו הודעה מסוויס היו זוג המורים אמיר ולימור נוי מניצני עוז, שהזמינו טיסה לציריך לחנוכה. אמיר אמר ל"ידיעות אחרונות": "רכשנו את החופשה דרך איסתא ואתמול היינו אמורים לעלות לטיסה, אבל הופתענו לקבל הודעה שרק אזרחי שווייץ ומדינות החברות באזור הכלכלי האירופי רשאים לעלות עליה".

"מיד פניתי לאיסתא לברר את העניין והתשובה שקיבלתי הייתה עוד יותר מקוממת. אמרו שהטיסה מתקיימת ולא מבוטלת, ולכן לא מגיע לנו החזר. שאלו אם לבטל את הכרטיס תמורת דמי ביטול של 220 דולר לאדם".

"איסתא טענו שהם לא הגורם האחראי אלא חברת התעופה, וכי עלינו לבדוק מולם, ובסוויס זרקו אותנו חזרה לאיסתא בטענה שרכשנו את הכרטיס שם. לא ביצענו את ההזמנה באתר סוויס אלא מול חברה ישראלית כשחשבנו שיש לנו אבא ואמא".

מאיסתא נמסר: "לאור מצב הקורונה החליטה שווייץ לסגור את שעריה לאזרחים זרים. לנו כחברת נסיעות אין שליטה על כך. כפי שהוסבר ללקוח טלפונית, מדיניות חברת התעופה הינה לבצע שינוי תאריך בעלות הפרשים ודמי טיפול, או לבצע ביטול לכרטיס בסך 220 דולר, הלקוח בחר שלא לשנות למועד אחר ולבטל את הכרטיס".

תגובת קבוצת לופטהנזה, אליה משתייכת סוויס: "כל עוד מתקיימות הטיסות הלקוחות אינם זכאים להחזר אם הם לא מורשים להיכנס למדינה עקב תקנות הכניסה של המדינה המתאימה. לאחר מכן חלים תנאי התעריף הרגילים להחזרים. נוסעי סוויס זכאים להחזר אם סוויס מבטלת את הטיסה או אם כללי התעריף המתאימים מאפשרים החזר"

שוויץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד