י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אימו חולה סופנית

המשפחה מתחננת: עזרו לשחרר את שוקי למעצר בית, אימו חולה סופנית

בחור ישיבה בן 17 מישראל, השתכנע לקחת חבילה לצרפת תמורת סכום כסף גדול. לטענת הנער הוא לא ידע על החומר האסור שיש בפנים, כעת הוא עצור בניכר וממתין למשפטו, בני משפחתו בארץ פתחו בקמפיין הצלה עבורו, והם מתחננים: "אמא שלו חולה סופנית ועלולה למות בכל יום"

המשפחה מתחננת: עזרו לשחרר את שוקי למעצר בית, אימו חולה סופנית
כלא. אילוסטרציה צילום: unsplash

הוריו של יהושע מנחם רפאל בן ה-17, צעיר חרדי שעצור בבית כלא בצרפת, ממתין למשפטו שייפתח בינואר הקרוב, אימו חולה במחלה סופנית ואביו מנסה לדאוג למשפחה, למשפחה אין את היכולת הכספית לשחררו מהכלא, עסקנים בארה"ב פתחו בקמפיין גיוס כספים, על פי הדיווח באתר The Chesed Fund שמריץ את הקמפיין, הבחור רק רצה לעזור למשפחתו בפרנסה, והתפתה להעביר חבילה על ידי מישהו שניצל את מצבו ושכנע אותו להעביר חבילה, ועכשיו הוא נלחם על חירותו. על פי הפרסום. "השארתו בצרפת תביא למותו, ולמוות הוריו החולים שזקוקים לבנם כתקוותם היחידה".

על פי הדיווח האחרון, הבחור הועבר למתקן מעצר בצרפת עם תנאים טובים יותר. עם זאת, הוא עדיין נמצא ליד פושעים לא יהודים כל היום. יש לו אוכל כשר והוא מצליח לדבר עם משפחתו. כמה מבני משפחתו כבר נסעו לצרפת כדי להיות איתו עד כמה שניתן.

ישנם מספר עסקנים המעורבים כעת בתיק, ועורכי הדין הטובים ביותר נשכרו להילחם על חירותו. אולם הופעתו הראשונה בבית המשפט מתוכננת רק לאמצע ינואר 2022.

משפחתו פרסמה מכתב בקריאה לסיוע, "אנחנו יודעים שהסיפור של שוקי כבר עשה את דרכו סביב כולו העולם ונגע לליבם של יהודים בכל מקום. עסקנים, עורכי דין, כולם, פנו לעזור לשוקי ולמשפחתנו. זה אור החנוכה שלנו בחושך".

"מכיוון שההופעה הראשונה של שוקי בפני שופט בעוד יותר מחודש, אנו מצרפים לצוות המשפטי עורכי דין מנוסים שינסו להוציא אותו מהכלא בהקדם האפשרי ולהכניס אותו למעצר בית. ככה הוא לא יהיה ליד פושעים לא יהודים כל היום, ויעבור את ההליך המשפטי ביחד עם אחד האחים שלו במעצר בית בצרפת".

משפחתו מספרת כי הוא עדיין לא הדליק נרות חנוכה אפילו לילה אחד, "אנחנו עובדים קשה כדי להוציא אותו לפני יום ראשון בערב, זהו תהליך שדורש הרבה מאמץ, ובעלות כספית גדולה".

אימו חולה סופנית ועלולה למות בכל יום, היא מאוד רוצה לראות את בנה הצעיר, זה הדבר היחיד שמחזיק אותה בחיים, אנא התפללו לשחרורו של יהושע מנחם רפאל בן גילה מרים.

צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד