י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שם ללעג ולקלס"

רכב היוקרה שהוחרם ע"י המשטרה, נעלם במפתיע מהתחנה

המשטרה עצרה את אבו אלרוב, צעיר בן 24 ואב לילד, כשהוא נוהג בשלילה ולחובתו מס' עבירות תנועה חמורות. המשטרה הורתה על החרמת הרכב. הרכב הגיע לתחנה, אך שם נעלם באופן מפתיע

רכב היוקרה שהוחרם ע"י המשטרה, נעלם במפתיע מהתחנה
יחצ

אבו אלרוב, נשוי ואב לילד, נעצר בלילה שבין שלישי לרביעי על ידי משטרת התנועה, בזמן שנהג בכביש הכניסה לשפרעם. אלרוב, נתפס נוהג כשהוא שלילה, לאחר שלפני פחות מחודש פסלה לו המשטרה את רישיון הנהיגה. רכב היוקרה בו נהג, הוחרם על ידי המשטרה, אך באופן מפתיע הוא נעלם מחניון המשטרה.

אלרוב, שקיבל רישיון נהיגה רק בשנה שעברה, הספיק לצבור "רזומה" עשיר של לא פחות מ- 4 הרשעות בהן אי ציות לשוטר, נהיגה במהירות מופרזת, זאת לצד תיקים נוספים שמתנהלים נגדו בגין נהיגה תחת השפעת חומרים מסוכנים.

בכתב האישום שהוגש נגדו בבית משפט השלום בעכו, טוענת המשטרה, כי אלאוב "שם ללעג ולקלס את החלטות השיפוט ואת חוקי האכיפה החלים על אזרחי המדינה". המשטרה ביקשה רשות לעוצרו עד לסיום ההליכים המשפטיים.

כאמור, המשטרה שהחליטה להחרים את רכב היוקרה, הסיעה את מכונית ה - ב.מ.וו. אל תחנת המשטרה, אך שם, "באורח פלא" נעלם כלא היה.

נציג מטעם המשטרה הסביר, כי בנוסף לאלרוב, הגיעו אחיו וקרובי משפחתו נוספים לתחנה, וכאשר השוטר בא לבצע רישומים לרכב המוחרם, התברר לו שהרכב "נעלם".

עורכי הדין שמייצגים את אבו אלרוב, תמי אולמן, שאדי סרוג'י, ויעקב שלומוביץ, הודיעו כי בכוונתם להעביר את העניין לבדיקת מח"ש, ובמקביל העבירו דרישה למשטרת ישראל "להשיב" את רכב היוקרה או לחילופין לפצותו בשוויה, שעלותה נאמדת בסכום של כחצי מיליון שקלים. 

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד גמור לנטען, הרכב נלקח על ידי בני משפחתו של העצור מהחניון הסמוך לתחנת המשטרה, כפי שניתן לראות בצילומי האבטחה של התחנה. עוד נציין כי לאחר שהרכב נלקח, השוטרים שוחחו עם אביו של העצור, שהתחייב להחזיר את הרכב. לאור האמור, בכוונת המשטרה לנקוט בהליכים כנגד החשודים במעשה".

 

 

 

 

 

רכב יוקרה משטרת ישראל החרמה גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד