י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
'חנוכה געלט' בסאדיגורה

הרבי לילדי החסידות: "התורה שלכם משפיעה בפנים ובחוץ"

בחצר סאדיגורה קיימו בחנוכה השנה מעמד מיוחד לילדי החסידות כשהרבי מסב עמם ואף נושא בפניהם דברים על חשיבות תורתם של תשב"ר • צפו בגלריה מעדשת הצלם שוקי לרר

הרבי לילדי החסידות: "התורה שלכם משפיעה בפנים ובחוץ"
מסיבת חנוכה לילדי חסידות סאדיגורה צילום: שוקי לרר

בחצר חסידות סאדיגורה קיימו בחנוכה השנה מעמד מיוחד לילדים תחת השם 'בני בינה' כשהרבי מפאר בנוכחותו את המעמד ואף נושא דברים בפני הילדים.

ההחלטה לקיים את המעמד לילדים בנפרד נבעה מכך שבשנה שעברה התור לעבור לפני האדמו"ר לקבלת ברכה ומטבע 'חנוכה געלט' היה ארוך מאוד ונמשך זמן רב כשלא נותר זמן מספיק לילדים שביקשו לעבור אף הם לפני הרבי.

השנה ביקש הרבי ביקש להקדיש זמן מיוחד בנפרד לילדים, וכך ביום רביעי בצהריים, נר שני של חנוכה, התקבצו ילדי החסידות מכל רחבי הארץ אל בית המדרש הגדול שברחוב גוטמכר בבני ברק, כשהאדמו"ר מסב עמם יחד.

בתחילה נשא דברים המגיד רבי ישראל מאיר שושן שמוכר לחסידים משיעור דף היומי שהוא מוסר בביהמ"ד סאדיגורה מדי יום, באמצע נאומו נכנס הרבי לביהמ"ד תוך שהוא מורה לרב שושן שלא יעצור את נאומו ויסיימו עד תום.

האדמו"ר נשא דברים בפני הילדים והזכיר את מאמר הצדיקים שכיום נוהגים להדליק בבית כי הרגל שבשוק חדרה פנימה וצריך להשפיע את אור החנוכה בפנים, "אבל תינוקות של בית רבן שערבים בעדנו מזמן מעמד קבלת התורה, הרי שלימוד התורה שלהם לא חל בו שינוי והוא משפיע גם בפנים וגם בחוץ", אמר האדמו"ר לילדי החסידות.

בסיום המעמד עברו כל הילדים לפני האדמו"ר לקבלת ברכה ומטבע 'חנוכה געלט'.

הרבי מסאדיגורה מסיבת חנוכה חנוכה געלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד