י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסבא והסבתא מתקשים לעכל

הקצין הגיע בליל שבת ואמר: "הנכדים נהרגו; בנך פצוע קשה"

התאונה הקשה בבנימין: לאחר מותו של טוב-ראי מעודד, בן ה-3, נקבע גם מותה של אחותו הללי בת ה-6 | הסב, שבנו עדיין מאושפז במצב קשה, סיפר: "בכל יום שישי, במשך שנים, הוא מתקשר לאחל לנו שבת שלום, הפעם הוא לא התקשר"

הקצין הגיע בליל שבת ואמר: "הנכדים נהרגו; בנך פצוע קשה"
זירת התאונה צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז יו"ש

לאחר מותו של טוב-ראי מעודד בן ה-3, מותה של אחותו הללי בת ה-6 נקבע גם כן בבית החולים, אחרי שהיו מעורבים בתאונה הקשה ביום שישי בבנימין. הוריהם עדיין מאושפזים במצב קשה בבתי החולים.

אהובה ורפי מעודד, הוריו של יניב, האב שנפצע קשה, סיפרו ל'כאן 11' כיצד קיבלו את הבשורה הקשה. "בדרך כלל בכל יום שישי, במשך שנים, יניב מתקשר לאחל לנו שבת שלום", סיפר רפי. "הפעם הוא לא התקשר, אמרתי 'בטח זה כי הוא עבר דירה ביום רביעי אז הוא לחוץ'".

הטרגדיה בערב שבת: הללי וטוב ראי נהרגו בתאונה

"בערב, בשעה שבע וחצי-שמונה בערב הגיע אלינו קצין המשטרה ובישר לנו את הבשורה המרה. הוא אמר לנו: 'הנכדים שלכם נהרגו, הבן שלך פצוע קשה, כלתך פצועה קשה'. הוא אמר לנו מה קרה, שערבי בלי רישיון נהיגה ואוטו לא תקין חצה פס לבן, עשה פרסה ונכנס בו חזיתית".

בבית החולים נאבקים להציל את חיי הוריהם של הללי וטוב ראי, שמצבם קשה מאוד. בתאונה, שקרתה כאשר מכונית פלסטינית ומכונית בבעלות ישראלית התנגשו זה בזה, נהרגו גם שני צעירים פלסטינים כבני 20, תושבי הכפר שוקבא שסמוך למקום התאונה.

בנימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד