כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עשן ושריפה באשמורת הבוקר

הכוחות חדרו לבית כנסת וחילצו ספרי תורה

שריפה פרצה הבוקר בבית כנסת ברחוב בית גוברין שברמת השרון. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט על השריפה. נזק כבד נגרם למקום. צוותים נוספים חדרו למבנה, ביצעו סריקות והחלו לפנות את ספרי התורה. תיעוד

הכוחות חדרו לבית כנסת וחילצו ספרי תורה
חילוץ ספרי התורה מבית הכנסת ברמת השרון צילום: דוברות כבאות והצלה

שריפה פרצה הבוקר (ראשון) בבית כנסת ברחוב בית גוברין שברמת השרון. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט על השריפה. נזק כבד נגרם לבית הכנסת כתוצאה מהבעירה והעשן הכבד.

דיירי הרחוב שהבחינו בעשן ושריפה בשעות המוקדמות של הבוקר הזעיקו את כוחות החירום. הכוחות זיהו את מוקד השריפה והחלו לבצעו פעולות כיבוי. במקביל צוותים נוספים חדרו למבנה, ביצעו סריקות והחלו לפנות את הספרים הקדושים.

לאחר ההשתלטות על השריפה ופינוי ספרי התורה - חוקר דליקות זומן לזירה במטרה לבדוק את נסיבות האירוע.

מכבאות והצלה לישראל - מחוז דן, נמסר: "בשעה 05:30 בבוקר, התקבל דיווח במוקד מחוז דן בכבאות והצלה על עשן ושריפה בבית כנסת ברח' בית גוברין רמת השרון. למקום הוזנקו מיד כוחות מתוגברים בפיקודו של רב רשף עמרי ברינקר".

"צוות הכיבוי מתחנת רמה"ש הגיע למקום במהירות וזיהה את מוקד השריפה והחל לבצעו פעולות כיבוי. במקביל צוותים נוספים חדרו למבנה, ביצעו סריקות והחלו לפנות את ספרי הקדושה. נזק כבד נגרם לבית הכנסת כתוצאה מהבעירה והעשן הכבד", לשון הודעת כבאות והצלה.

נמסר גם כי בכבאות והצלה לישראל ממליצים להתקין "גלאי עשן" מציל חיים בדירות מגורים אשר מסייע בגילוי מוקדם של שריפה, ולוודא כיבוי מלא של כל גורם מצית.

 

שריפה בית כנסת רמת השרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד