י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"רהב חלול"

אהוד ברק עקץ; בסביבת בנט תקפו: "צריך להיגמל"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק פרסם הבוקר טור בו פירט על הצעדים שלדעתו ישראל צריכה לנקוט נגד האיום מאיראן. בסביבתו של ראש הממשלה הגיבו: "יש בכירים לשעבר שצריכים להיגמל מהנטייה לאמץ אוטומטית את עמדת הממשל האמריקני"

אהוד ברק עקץ; בסביבת בנט תקפו: "צריך להיגמל"
אהוד ברק צילום: פלאש 90

אהוד ברק, לשעבר ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, פרסם הבוקר (ראשון) טור בעיתון "ידיעות אחרונות", בו כתב על הצעדים שיש לישראל לנקוט כעת מול האיום האיראני. בסביבתו של בנט השיבו לביקורת ותקפו. 

ברק כתב, "רהב חלול איננו הדרך הנכונה. זו איננה מדיניות, אלא מתכון להיחלשות ישראל ולצמצום יכולת ההרתעה וחופש הפעולה שלה. מממשלת השינוי החדשה אנחנו מצפים ליותר".

"הצורך הדחוף של ישראל", כתב ברק, "הוא תיאום הדוק עם ארה"ב להגדרת יעדים משותפים ודרכי השגתם במצב שבו איראן תהיה 'מדינת סף', ולא מחלוקות פומביות וחילופי האשמות עם הממשל, שאין בהם תוחלת מעשית והם נתפסים בעולם כג'סטות חלולות, שמשקפות מבוכה ולא מדיניות מפוכחת שמגובה ביכולת פעולה", הוסיף.

בסביבתו של ראש הממשלה בנט לא נותרו חייבים, והשיבו: "יש בכירים לשעבר שצריכים להיגמל מהנטייה לאמץ אוטומטית את עמדת הממשל האמריקני ולשמש כדוברים שלו".

"זאת בפרט בצומת דרכים חשוב שבו הצמרת הישראלית כולה מדברת בקו אחד ועושה מאמץ להשפיע על המערב לא להיכנע לדרישות האיראניות מרחיקות הלכת במשא ומתן בווינה", הוסיפו.

האיום האיראני אהוד ברק נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד