י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גזרת המעונות

ליברמן: בוחן מתווה מיוחד לאברכים הסרוגים

שר האוצר אישר את טענות חברי 'ימינה' על מגעים שמתנהלים לגבי מתווה חדש, שישפר את מצבם של האברכים מהציונות הדתית בביטול סבסוד מעונות היום לילדיהן: "הייתי חשוף לאותם אנשים שמצטרפים בסופו של דבר למעגל העבודה" | במקביל: נשות האברכים מפגינות מול יו"ר הקואליציה

ליברמן: בוחן מתווה מיוחד לאברכים הסרוגים
אביגדור ליברמן בישיבת הסיעה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן אומר היום (שני) כי הוא בוחן מתווה חדש לביטול סבסוד מעונות היום לילדי האברכים, בעקבות מחאה נשות האברכים מהציונות הדתית.

ליברמן אישר את הטענות של חברי 'ימינה' בשבועות האחרונים כי הם עובדים על מתווה חדש, שככל הנראה צפוי להחריג את האברכים הסרוגים. "אני בוחן את זה", אמר בפתח ישיבת סיעתו.

כך נערכים במגזר הדתי-לאומי ל"גזרת ליברמן"

"אני חושב שדינם של משרתים בצה"ל אחר. הייתי חשוף לאותם אנשים שמצטרפים בסופו של דבר למעגל העבודה. אני חושב שצריך לפחות לבחון את זה", הוסיף שר האוצר.

אם אכן יחריג מהגזרה את האברכים ששירתו את בצבא, מי שבעיקר ייהנו הם האברכים הסרוגים, שרובם משרתים בצה"ל. במקביל לדבריו, נשות האברכים מקיימות בימים אלו מחאות מול הבתים של 'ימינה', כשבשעה זו הן מפגינות מול יו"ר הקואליציה עידית סילמן.

סילמן אמרה בעבר בוועדת הילד כי היא וחבר הכנסת ניר אורבך, יו"ר סיעת 'ימינה', עובדים על מתווה מול האוצר. בפורום נשות האברכים אמרו בעבר ל'בחדרי חרדים' הן פועלות לביטול הגזרה ללא קשר למגזר כזה או אחר.

אביגדור ליברמן אברכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד