י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כולל הפתעות

נתניהו: "ישראל חייבת להציב נגד איראן איום צבאי"

יו"ר מפלגת "הליכוד" אמר בפתח ישיבת סיעתו כי ישראל חייבת להציב איום צבאי ממשי מול איראן, גם אם ארצות הברית לא מוכנה: "באופן עצמאי פירושו גם בלי הודעות מקדימות - ועם הפתעות"

נתניהו: "ישראל חייבת להציב נגד איראן איום צבאי"
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב היום (שני) לשיחות הגרעין בווינה, ואמר בפתח ישיבת סיעת "הליכוד" כי ישראל חייבת להציב איום בפני האיראניים.

"היום אני מבקש לומר דברים ברורים: רק הסכם אחד עם איראן יכול לבוא בחשבון. ההסכם היחיד שאפשר לקבלו הוא הסכם שמפרק את היכולות הגרעיניות של איראן. בהיעדר הסכם כזה, ישראל חייבת להיות ערוכה לפעול באופן עצמאי נגד תוכנית הגרעין האיראנית", אמר נתניהו.

"באופן עצמאי פירושו גם בלי הודעות מקדימות - ועם הפתעות. אם ארה"ב לא מוכנה להציב נגד איראן איום צבאי ממשי, ישראל חייבת לעשות זאת".

עוד אמר נתניהו: "בגלל חולשת הממשלה אנחנו עדים לשתי תופעות שמתעצמות בתקופה האחרונה. עלייה במספר פיגועי הטרור ועלייה במספר הפעילות העבריינות של ארגוני הפשיעה במגזר הערבי".

"לא רק הם רואים את החולשה. גם איראן רואה את החולשה והקהילה הבינלאומית שרוצה לחזור להסכם הגרעין המסוכן עם איראן. לכן הם פשוט מצפצפים על הממשלה הזאת. הם רואים שאין פה שום קו, שום מדיניות, שום נחישות", תקף.

בנימין נתניהו הליכוד איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד