י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המחבלת נעצרה בבי"ס סמוך

פיגוע בירושלים: אישה נדקרה סמוך לקבר שמעון הצדיק - לעיני ילדיה

אישה כבת 26 נפצעה בפיגוע דקירה, לא הרחק מהכניסה לקבר שמעון הצדיק בירושלים | בית החולים עדכן כי מצבה מוגדר קל | כוחות משטרה ניהלו מצוד - ועצרו את המחבלת כבת 15 בבית ספר סמוך | חובש איחוד הצלה: "היא נדקרה כשצעדה עם עגלת תינוק, בעת שלקחה את הילדים לבית הספר"

פיגוע בירושלים: אישה נדקרה סמוך לקבר שמעון הצדיק - לעיני ילדיה
זירת הפיגוע, מעצר המחבלת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פיגוע דקירה - אם נפצעה: אישה בשנות העשרים לחייה, נפצעה הבוקר (רביעי) בפיגוע דקירה סמוך לקבר שמעון הצדיק בירושלים. המחבלת נעצרה שעה קלה לאחר האירוע בבית ספר סמוך לזירת הפיגוע.

האישה נדקרה בעת שצעדה עם ילדיה לעבר מוסדות החינוך בשכונת שייח ג'ראח. נערה כבת 15, החשודה כמחבלת, דקרה אותה בגבה ונמלטה מהמקום תוך זמן קצר. כוחות ההצלה פינו אותה לבית החולים הדסה הר הצופים באורח קשה, אך בית החולים עדכן כי מצבה מוגדר קל.

"כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום והחלו בסריקות נרחבות אחר החשודה במעשה בסיוע מסוק משטרתי", נמסר מהמשטרה. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הגיע למקום וקיים בשעה האחרונה הערכת מצב בזירה.

האירוע התרחש סמוך לשעה 07:30, אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצועה מאירוע אלימות סמוך לקבר שמעון הצדיק. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה הר הצופים אישה כבת 26 במצב קשה שנדקרה", נמסר ממד"א. בהמשך, כאמור, הודיע בית החולים כי מצבה התייצב והוא מוגדר קל.

הזירה בסמוך לקבר שמעון הצדיק\\דוברות איחוד הצלה

יחיאל שטרן חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני סיפר: "לדברי עוברי אורח היא נדקרה כשצעדה עם עגלת תינוק (לקחה את הילדים לבית הספר). הענקתי לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים במצב יציב".

הפראמדיקים של מד"א משה קורדובה ודודי גור תיארו: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק אישה עם ילדים שהייתה בדרכה להביא אותם למסגרות כשהיא דקורה. היא הייתה בהכרה מלאה והתהלכה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. בדרך היא תקשרה איתנו. הילדים לא נפגעו ונשארו בהשגחתם של השוטרים במקום."

מהמשטרה נמסר מוקדם יותר הבוקר כי מתנהל מצוד נרחב אחרי חשודה שנמלטה מהמקום: "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על אירוע דקירה בצומת הכניסה לשכונת שיח׳ ג׳ראח. מהמקום פונתה אשה לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום ומבצעים סריקות אחד חשודה שנמלטה".

קבר שמעון הצדיק דקירה פיגוע מחבלת שייח ג'ראח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד