י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ההקלטות חושפות

מנדלבליט על דרעי: "מהתיק הזה לא נולד אפילו עכברון"

מנדלבליט מתייחס בהקלטה לתיק החקירה נגד דרעי ומסביר כי בתחילה הוצגו האשמות חמורות, אך בסופו של דבר התברר שאין כלום. על עינוי הדין של דרעי: "מתוך זה שחוקרים סיפור גדול שהוא לא קיים אז מגיעים לסיפורים אחרים. האם אפשר להתעלם מהם? חד משמעית לא"

מנדלבליט על דרעי: "מהתיק הזה לא נולד אפילו עכברון"
אריה דרעי/אביחי מנדלבליט צילום: אוליביה פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שחשף אמש (שלישי) דברים שאמר היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, חושף הערב הפרשן המשפטי של חדשות 12, גיא פלג, הקלטות בהן נשמע מנדלבליט מתייחס לתיק החקירה נגד שר הפנים לשעבר ויו"ר ש"ס, אריה דרעי. מנדלבליט מפרט בהקלטות את הפער העצום בין החשדות שהציגה המשטרה בתחילת הדרך נגד דרעי וכיצד לבסוף לא נותר מזה כלום, אפילו לא "עכברון".

מנדלבליט בשיחות סגורות: בחסדי שמיים ניצלנו מסכנת נתניהו

"אני חושב שהתוצאה היא לא טובה, היא רעה אפילו, שזה לקח כל כך הרבה זמן", נשמע היועמ"ש בהתייחסות לתיק דרעי. לדברי מנדלבליט, "תיק דרעי בא אליי כתיק שחיתות מאוד חמור, חקירה של נושאים ודברים כאילו שזה נראה וואו, גדול, כן? מהתיק הזה לא נולד אפילו עכברון, זאת אומרת כלום, זה לא שמשטרה, לא יודע, זה כאילו פשוט כלום, לא הייתה חקירה על העלמות מס".

מנדלבליט מתייחס לתיק דרעי שמתנהל זה זמן ממושך: "לקח פרק זמן מאוד ארוך, שלא הלך לשום מקום. פשוט כלום, עכשיו מתוך זה שחוקרים סיפור גדול שהוא לא קיים אז מגיעים לסיפורים אחרים. האם אפשר להתעלם מהם? חד משמעית לא, אי אפשר, אתה מגיע לדברים אחרים, לעולמות אחרים לגמרי ומגלים דברים".

עוד נשמע היועמ"ש אומר כי יכריע בתיק דרעי עד סיום תפקידו; "אני מתכוון שתהיה הכרעה בדבר הזה לכאן או לכאן לפני שאני מסיים את התפקיד".

אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד