כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בדקו היטב

חברת המזון מתריעה: חשש להימצאות חלקיקי מתכת במוצר

חברת המזון 'זוגלובק' שמוצריה מוכרים בריכוזים החרדיים מתריעה כי 'קיים חשש להימצאות חלקיקי מתכת עקב תקלה נקודתית בציוד השקילה' | בדקו היטב את המוצר בביתכם - דרך ההנחיות הבאות לזיהוי אם מדובר במוצר התקול, ומה עליכם לעשות אם כך הדבר 

חברת המזון מתריעה: חשש להימצאות חלקיקי מתכת במוצר
חשש להימצאות חלקיקי מתכת במוצר צילום: באדיבות המצלם

בדקו היטב את המוצר: חברת המזון 'זוגלובק' מבקשת היום (חמישי) ליידע את צרכניה כי במספר קטן של אריזות נקניקיות עוף אריזה משפחתית - 'קיים חשש להימצאות חלקיקי מתכת עקב תקלה נקודתית בציוד השקילה'. 

כדי להימנע מאכילת חלקיקי מתכת לא רצויים - יש לבדוק את המוצר ולראות כי לא מדובר ב'אריזות נקניקיות עוף אריזה משפחתית' שמשקלו 1.5 ק"ג, בעל כשרות מחפוד ועל גבי האריזה ברקוד: 12228407 מתאריך ייצור 7.11.2021 ותאריך לשימוש עד 27.12.2021. 

אריזת נקניקיות עוף משפחתית. 

בחברת זוגלובק הדגישו "יש להבהיר כי מדובר בתאריך הייצור הספציפי (המוזכר לעיל) בלבד". כמו כן - בדקתם וגיליתם שרכשתם את המוצר? אתם מתבקשים כמובן שלא לצרוך את המוצר ומוזמנים ליצור קשר עם מוקד שירות הצרכנים בטלפון - 1-800-555-000 לקבלת זיכוי הולם.
 
"החברה פועלת במהירות לאיסוף המוצר מהחנויות ונוהגת לפי הנחיות שירות המזון במשרד הבריאות. יש להדגיש כי  כל שאר מוצרי זוגלובק תקינים לחלוטין", הודיעו בחברה.

כמו כן הוסיפו בזוגלובק התנצלות לציבור הצרכנים: "החברה מתנצלת על אי הנעימות ותמשיך לייצר מוצרים איכותיים ובטוחים להנאת צרכניה". 

 

זוגלובק משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד