כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חשיפת 'בחדרי'

"סופך קרב וגם של אשתך": איומים על חייו של מפעיל 'קו הבריאות'

לאחר שאמש נשלח מכתב איומים לראש הישיבה, הגאון הרב יהודה כהן, היום נודע כי מכתב דומה שוגר במקביל לביתו של איצ'ה דז'לובסקי, מפעיל 'קו הבריאות' בנושא הקורונה של מ' הבריאות | "סופך קרב, וגם של אשתך" | דז'לובסקי ל'בחדרי': "נמשיך להילחם בפייק ולהציל חיים"

"סופך קרב וגם של אשתך": איומים על חייו של מפעיל 'קו הבריאות'
מכתב האיומים, חיסוני קורונה צילום: באדיבות המצלם, פלאש 90

מכתב איומים דומה לזה שנשלח אתמול (חמישי) לראש ישיבת 'יקירי ירושלים', הגאון הרב יהודה כהן, שוגר במקביל גם לביתו של איצ'ה דז'לובסקי, מפעיל "קו הבריאות" בנושא הקורונה מטעם משרד הבריאות, המופנה למגזר החרדי. כך נודע ל'בחדרי'

כפי שדווח אתמול לראשונה ב'בחדרי חרדים', אל ביתו של ראש ישיבת 'יקירי ירושלים', הגאון רבי יהודה כהן, הגיע אתמול מכתב איומים, שנשלח ככל הנראה ע"י גורמים המתנגדים לחיסוני הקורונה. המכתב הודבק בשעות הערב על דלת ביתו של ראש הישיבה. בני משפחתו של ראש הישיבה שעודכנו על תוכן המכתב, מיהרו להגיע לביתו של ראש הישיבה. כוחות משטרה הוזעקו גם הם למקום.

• מתנגדי החיסונים שיגרו מכתב מאיים לראש הישיבה: "סופך קרב"

"להיטלר איצ'ה מאיר מקו הקורונה", כתב האלמוני למפעיל הקו, "גלגול של המתועב הניאונאצי איצ'ה מאר לוין, עכשיו יש לך עסק איתנו. רצחת את אחותי ע"י. תעמולת הקורונה ורעל החיסונים. סופך קרב וגם של אשתך בשקית. זו אזהרה להמשך".


מכתב האיומים

מי שהיה היעד למכתב, איצ'ה דז'לובסקי, אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי נחשף למכתב רק הבוקר. "הבוקר אשתי הראתה לי את המכתב, כיוון שהייתי אמש בכנס שארגנו עם טובי הרבנים והרופאים - בדיוק באותו נושא: הפייק ניוז והסכנה של אותם גורמים".

"הבוקר כשראיתי את המכתב", הוא מוסיף, "התקשרתי לאחד מגדולי ישראל שחיזק ובירך אותי. נמשיך להילחם בפייק ניוז, נמשיך להציל חיים".

מאבי בלומנטל ומני חדד מנהלי מטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות נמסר: "אנחנו מביעים שאט נפש מהאיומים ברצח ובאלימות של מתנגדי וכזבני החיסון כלפי מי שמוסרים את נפשם להציל חיים. התסכול של מתנגדי החיסון מהעובדה שכל גדולי ישראל מכל החוגים והעדות תומכים בחיסון ובהעדר טענות הגיוניות הם עוברים להתנהגות אלימה שמטרתה לזרוע בהלה".

"הרב איצ'ה דז'אלובסקי שמפעיל את קו המידע זוכה לגיבוי מקיר לקיר, ורק אתמול בכינוס מורי ההוראה והרופאים, זכה לברכתם של גדולי ומאורי הדור על מסירותו ושליחותו החשובה ומאבקו בכת הכזבנים", הוסיפו מנהלי מטה ההסברה.

 

 

איומים קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד