י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
טרגדיה במקסיקו

משאית עמוסה במהגרים התהפכה: למעלה מ-50 הרוגים ועשרות פצועים

משאית מכולות עמוסה במהגרים התהפכה ביום חמישי האחרון בדרום מקסיקו והובילה למותם של יותר מ-50 אנשים ועוד עשרות פצועים, חלקם קשה. צפו

משאית עמוסה במהגרים התהפכה: למעלה מ-50 הרוגים ועשרות פצועים
משאית הפוכהף אילוסטרציה צילום: Pixabay

מעל 50 מהגרים נהרגו ולמעלה מ-20 אחרים נפצעו קשה, כאשר משאית מכולות מקסיקנית שנסעה מהר מדי התהפכה בגלל משקל האנשים שהיא נשאה. עשרות גופות מסודרות בשורות מכוסות בסדינים לבנים תועדו מונחות על פני כביש במדינת צ'יאפס, שבדרום מקסיקו. האירוע התרחש ביום חמישי. ההרוגים היו ככל הנראה מהגרים ממרכז אמריקה, חלקם מגואטמלה והונדורס.

הם הוכנסו במשאית מטען ששימשה להובלת סחורות, והתהפכו ליד גשר הולכי רגל מעל כביש מהיר, ההתהפכות הביאה לעשרות הרוגים ולפציעות חמורות.

לואיס מנואל מורנו, ראש משרד ההגנה האזרחית של מדינת צ'יאפס, אמר כי הפצועים נלקחו לבתי חולים מקומיים. מורנו הסביר כי הסיבה לכאורה לטרגדיה, הייתה המהירות שבה המשאית נסעה, בשילוב עם משקל המטען האנושי של המשאית שגרמו לה להתהפך.

סוכנות הידיעות AP דיווחה, כי ניצולים אמרו שהם עלו על המשאית במקסיקו, סמוך לגבול עם גואטמלה, ושילמו בין 2,500 ל-3,500 דולר כדי שיועברו למדינת פואבלה המרכזית במקסיקו. לדברי עדי ראיה, המשאית התהפכה בגשר הולכי רגל מפלדה. סמוך לזירת התאונה היה עיקול בכביש שייתכן שתרם להתרסקות.

מעל 100 אנשים היו בוודאות במשאית, אך זה לא כמות יוצאת דופן עבור משאיות משא בפעולות הברחת מהגרים בדרום מקסיקו. אך לדברי כוחות ההצלה שהגיעו לראשונה למקום, מהגרים נוספים היו על המשאית כשהיא התרסקה, וחלקם אף נמלטו כדי להימנע ממעצר על ידי סוכני ההגירה. חלק מאלה שברחו לשכונות סמוכות, היו מדממים או חבולים, אך עדיין צלעו משם כדי לברוח.

משאית מקסיקו מהגרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד