כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"לא מומלץ"

המשטרה חוקרת: חוסן לפחות 10 פעמים ביום אחד

אדם שמשתף פעולה עם קבוצה המתנגדת לחיסונים בניו זילנד, נטל לפחות עשרה חיסוני קורונה ביום אחד. האיש ככל הנראה ביקר במספר מרכזי חיסונים, וקיבל תשלום עבור החיסונים מאנשים שמתנגדים לחיסון. המשטרה חוקרת

המשטרה חוקרת: חוסן לפחות 10 פעמים ביום אחד
חיסון נגד קורונה צילום: מאיר וקנין/פלאש 90

אדם בניו זילנד חוסן נגד קורונה לפחות 10 פעמים ביום אחד, כשהוא מתחזה לאנשים אחרים, המשטרה ומשרד הבריאות פתחו בחקירה. על פי הדיווח בניו זילנד, האיש ככל הנראה ביקר במספר מרכזי חיסונים, הוא קיבל תשלום עבור החיסונים מאנשים שמתנגדים לחיסון. לא פורסם היכן בניו זילנד מתגורר האיש שקיבל 10 חיסונים.

משרד הבריאות בניו זילנד פרסם כי "אנו מתייחסים לנושא הזה ברצינות רבה. אנו מודאגים מאוד מהמצב הזה ועובדים עם הגורמים המתאימים". פרופ' ניקי טרנר מאוניברסיטת אוקלנד בניו זילנד, אמרה כי "אנו יודעים שחיסון במינון גבוה יוצר יותר תופעות לוואי, אז זה בהחלט לא מומלץ, אין לנו הוכחות לגבי תופעות הלוואי שיהיו למישהו עם כמות החיסון הזו, זה לא דבר בטוח לעשות, זה מסכן את האדם הזה".

התקשורת בניו זילנד דיווחה, כי המשטרה קיבלה דיווחים לפני מספר חודשים כי ייתכן שאנשים משתמשים בזהותם של אחרים ומקבלים חיסונים לקורונה בשמם. והמשטרה אכן פתחה בחקירה, ובסוף השבוע התברר כי אדם אחד קיבל 10 חיסונים בשמם של מתנגדי חיסונים שלא רצו לקבל חיסון.

משרד הבריאות בניו זילנד פרסם כי התנהלות כזאת מסכנת את שני הצדדים, מאחר והחיסון שקיבל הגבר לא נרשם בתיקו האישי, והגבר שכביכול חוסן, למעשה מסתובב כשהוא לא מחוסן, מהלך מסוכן שיכול לפגוע בשניהם אם הם יהיו במצב בריאותי מסוכן, הרישומים בתיקים האישיים שלהם למעשה לא נכונים, דבר שיכול להביא לטיפול רפואי לא נכון.

חיסון לקורונה ניו זילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד