כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מודה ועוזב

פקיד בכיר בפילדלפיה התפטר לאחר שהשמיע הערות אנטישמיות

פקיד בכיר בפילדלפיה התפטר לאחר שהשמיע הערות אנטישמיות, כולל התייחסות לסרט השואה "רשימת שינדלר" כ"תעמולה יהודית"

פקיד בכיר בפילדלפיה התפטר לאחר שהשמיע הערות אנטישמיות
אילוסטרציה צילום: unsplash

מייקל ראשיד ששימש כמנהל המסחר של העיר פילדלפיה מאז נובמבר 2020 התפטר מתפקידו לאחר דברים שאמר ועוררו סערה. מייקל הגיב לדברים לאחר פרסום הדברים.

"הצעתי את התפטרותי וראש העיר קיבל את התפטרותי כמנהל המסחר. המשך עבודתי יפריע לעבודת המחלקה, שהיא חשובה מדי לעיר ולאזור", אמר ראשיד בהצהרה. "הייתה לי גם הזדמנות לדבר עם מנהיגי הקהילה היהודית בפילדלפיה ולהתנצל על הערותיי הקודמות שהיו בלתי הולמות וחסרות רגישות. אני מצפה למעורבות עתידית עם הקהילה בהמשך".

כמה ארגונים יהודיים, כולל הוועד היהודי האמריקני והפדרציה היהודית המקומית, קראו לראש העיר לפטר את ראשיד לאחר שהחלו להתפרסם דיווחים על הערותיו על "רשימת שינדלר" וכן פוסטים שלו ברשתות החברתיות. בפוסט אחד בפייסבוק, ראשיד ציטט את מלקולם אקס שמכנה שכונות יהודיות "עיר יהודית".

ראש העיר ג'ים קני פרסם כי הוא קיבל את התפטרותו. "קיבלתי את התפטרותו של מר ראשיד לאחר הערותיו הבלתי הולמות. העבודה של מחלקת המסחר היא קריטית מדי, וחשוב שהמחלקה תישאר ממוקדת במשימתה לתמוך בקהילה העסקית של פילדלפיה בזמן קריטי זה, בעודנו ממשיכים להתאושש מההשפעות ההרסניות של המגיפה", אמר ראש העיר קני. "העירייה מחויבת להבטיח סביבת עבודה הוגנת ומכילה שבה הערכים של כבוד נשמרים".

התקשורת המקומית דיווחה, כי כמה אנשים במחלקה של ראשיד התפטרו בגלל שהתעלל מילולית בעובדים.

פילדפליה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד