כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הרכב נשרף כליל

נס אצל רבי ישעיה'לה: שבעה בחורים יצאו ללא פגע בתאונה

שבעה בחורים חרדים, שעשו את השבת האחרונה בסמוך לציונו של ר' ישעיה'לה בקרעסטיר, ניצלו בנס ויצאו ללא פגע בתאונה שהתרחשה עם צאת השבת | נהג הרכב שלא שם לב לכיכר שהייתה לפניו התנגש בה בעוצמה והרכב כולו עלה בלהבות | צפו

נס אצל רבי ישעיה'לה: שבעה בחורים יצאו ללא פגע בתאונה
הרכב עולה בלהבות צילום: באדיבות המצלם

אמש (מוצאי שבת), ארעה תאונה לרכב עמוס בבחורים חרדים שהיו בנסיעה לקברי צדיקים בהונגריה, הם שהו בשבת אצל רבי ישעיה'לה מקרעסטיר, ובמוצאי שבת הם יצאו מהמקום עם רכב שכור.

הנהג לא שם לב לכיכר שהייתה לפניו, ונכנס בכיכר בעוצמה, כתוצאה מכך הרכב התלקח ועלה בלהבות אך הבחורים יצאו ללא פגע מהרכב. לכוחות המשטרה והרפואה שהגיעו למקום לא היה במי לטפל ולסיייע. אחד הבחורים מספר ל'בחדרי חרדים', כי "זה היה נס, בזכות ר' ישייעל'ה בן ר' משה ניצלנו".

גרשון רוז אחד המתפללים שעבר במקום בזמן התאונה, אומר כי הבחורים ברכב לא שמו לב לכיכר, "הרכב נכנס בעוצמה בכיכר ומיד החל לעלות באש, היינו פה בשבת בהתעלות רוחנית, היתה הרגשה טובה, ומוצאי שבת יצאנו מהמקום, והנהג פשוט לא ראה ואיבד שליטה".

לאחר התאונה נשארו הבחורים ללא חפציהם שעלו באש, מבקרים חרדים נוספים שעברו שם בדרכם חזרה מהציון, נתנו לבחורים סוודרים בשל הקור הכבד, ודאגו להם לציוד עד שכוחות משטרה וכיבוי אש הגיעו למקום.

תעונה קרעסטיר בחורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד