כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"ושמת טנא"

בשורה לסטודנטים החרדים: מערך מלגות חדש ללימודי תואר

השבוע התבשרו הסטודנטים על הקמת 'טנא' - סיוע כלכלי לסטודנטיות וסטודנטים חרדים של המועצה להשכלה ורבים כבר הזדרזו להגיש את הבקשה באתר התכנית

בשורה לסטודנטים החרדים: מערך מלגות חדש ללימודי תואר
בשורה לסטודנטים צילום: freepik

אחד הקשיים הגדולים לסטודנטים חרדים, בפרט בעלי משפחה שעול הפרנסה מונח על כתפיהם, הוא לשלב את הלימודים בהצלחה.

לימודי התואר דורשים השקעה רבה מצד הסטודנט ובזמן הזה בנוסף על ההוצאה הכלכלית הקבועה מתווסף תשלום שכר הלימוד.

לחצו כאן לסיוע במימון הלימודים>>>

במועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) פועלים לסייע לסטודנטים.

במסגרת זו הוקם מערך המלגות ואלומה נבחרה להוביל את התכנית בחמש השנים הבאות והשם הנבחר הוא טנא. הצפי בשנים אלו לאלפי סטודנטיות וסטודנטים שיקבלו את המלגה.

בשנים האחרונות קרן ק.מ.ח היא זו שהפעילה את תכנית המלגות של המועצה להשכלה גבוהה. לצורך הקמת התשתית של התכנית נפגשו צוות ההקמה בטנא עם הנהלת קרן ק.מ.ח על מנת ללמוד איך להפעיל אופרציה משמעותית כמו שקיימת בקמח. אנשי אלומה הודו להנהלת קמח על הפעלת תכנית המלגות עד כה.

"אחד הקווים שהנחו אותנו מיד כשקיבלנו את ההודעה שזכינו בהפעלת המערך היה ליצור את חווית ההגשה לקלה ופשוטה "כך אומר לנו חיים פרוש, מנהל במערך ההקמה של טנא.

פרוש ממשיך ומפרט "למדנו מקבוצת מיקוד שעשינו עם חרדים בוגרי תארים אקדמיים על החשיבות בזמינות ונגישות המערך עבור הסטודנטים ושקיפות בקריטריונים הנדרשים לזכאות."

החל מהשבוע מערך טנא פועל ונותן מענה מהיר לסטודנטים במגוון פלטפורמות. נציגי מדור הרישום פועלים במשמרות ועונים לפונים בטלפון, במוקד ההודעות בווטסאפ ובמיילים.

החלק אולי הכי מאתגר היה העמדת מערכת לניהול שתדע להתמודד עם כמות הפונים בזמן נתון. פרוש מסכם את הימים הראשונים בסיפוק ומדגיש כי האתגר האמיתי עוד לפנינו. "הצבנו לעצמנו סטנדרט גבוה ואנחנו עמלים לעמוד בו". החלק הבא יהיה בחינת הבקשות והעברת המלגות שעתידה להתבצע בחודשים הקרובים.

בסיום הדברים חשוב לפרוש להדגיש לנו שסטודנטים שטרם נרשמו צריכים להזדרז. "ההרשמה תיסגר עד יום שישי כז בטבת 31.12.21 ולאחר מכן לא נוכל לקבל בקשות חדשות".

לרישום ולפרטים נוספים >

מלגות לימודים סטודנטים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד