כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מחפשים מדרסים טובים בירושלים? רק אלפא מעבדות מדרסים

פציעות ספורט הן לרוב תוצאה בלתי נמנעת של המאמץ להגיע לשאיפות ולמטרות שהוצבו • בעוד שפיזיותרפיה ממוקדת טובה יכולה להקל על מרבית הסימפטומים, השימוש במדרסים האורתופדיים של אלפא מעבדות מדרסים יכול להאיץ את תהליך הריפוי ולספק מגוון יתרונות נוספים

מחפשים מדרסים טובים בירושלים? רק אלפא מעבדות מדרסים
מדרסים צילום: pixabay

שיפור מנח הרגל, יישור מבנה כף הרגל וחלוקת עומסים נכונה- או שהולכים על מדרסים טובים או שלא הולכים!

אפילו חוסר איזון קל ביותר עלול להותיר את הגפיים התחתונות חשופות למתח ולפציעה בעת השתתפות בפעילות ספורט, שבנסיבות רגילות לא היה מזיק או ניתן לזיהוי. עם הטיפול הנכון ובשילוב מדרסים בהתאמה אישית מבית אלפא מעבדות מדרסים, ניתן ליישר את מבנה כף הרגל, להפוך את הפעילות הגופנית ליותר מכנית וחסכונית באנרגיה ובטוחה יותר.

 

מדרסים עושים רק אצל המומחים- אלפא מעבדות מדרסים

עיצוב המדרסים חייב להיעשות בהתאם לסוג הפעילות הגופנית, מבנה הגוף וגורמים אינדיבידואליים כמו שחיקת סחוס, מנחים, חלוקת עומסים וכדו'. בחינת כל ההיבטים הרלוונטיים מסייעת לבניית מדרס מותאם אישית, למניעת פציעות ולסיוע בשיקום מפציעות, כאבים ונזקים שונים.

אם נפגעתם עקב פעילות גופנית, או שאתם סובלים מכאבים, רגישות, נפיחות, נוקשות, חבורות או הגבלת תנועה כדאי שתפנו לקבלת ייעוץ רפואי בהקדם. לצורך עיצוב מדרסים מותאמים אישית לכף הרגל כדאי שתפנו לאלפא מעבדות מדרסים.

 

למה תושבי ירושלים מעדיפים את אלפא מעבדות מדרסים?

ברחבי הארץ כולה ייצור המדרסים נעשה במעבדה שמצויה במיקום גאוגרפי שונה מהקליניקה בה מאבחנים את המטופלים. במרבית הקליניקות מודדים את כפות הרגליים בשיטות מיושנות כמו חבישת הרגל ברטיות גבס או הטבעתן בספוג, וגם אבחון כף הרגל מתבצע בעזרת מכשור שנתון להטיית המשתמש.

לעומת זאת, באלפא מעבדות מדרסים נעשה שימוש בסורק תלת ממד חדשני, שפותח על ידי חברת נאס"א. הסורק מבטיח רמת דיוק מקסימלית ואינדיקציה מדויקת באשר למצב כף הרגל, ומסייע לאבחן פרמטרים שונים באופן מדויק להפליא, שהנם חיוניים לייצור המדרס המתאים ביותר למטופל.

אלפא מעבדות מדרסים ממוקמת בירושלים. זה הסניף היחידי שפועל, וצמודה לו מעבדת ייצור ושירות שזמינה למטופלים בקליניקה בכל עת. כאן מייצרים את המדרסים מחומר בר שינוי, המכונה פולי- פרו, שמאפשר לערוך מקצה שיפורים בהתאם לדיווח של המטופל, דרגת הכאב שהוא מדווח עליה ומידת הסתגלותו למדרס.

על ידי ביצוע שינויים מעת לעת המומחים של אלפא מעבדות מדרסים מעניקים למטופליהם פתרון איכותי ויעיל, שאינו בגדר מוצר מדף, שעלול להתגלות כלא מועיל במקרה הטוב, או להרע את מצבם במקרה הרע.

 

רק באלפא מעבדות מדרסים טיפול ייחודי ובלעדי למטופלים ולנפגעי פציעות ספורט

באלפא מעבדות מדרסים נעזרים בסריקות שהמטופל עובר, ומעניקים מעטפת טיפול נרחבת, שכוללת המלצה לתרגילי ספורט ופיזיותרפיה. הליווי שמעניקים לכל מטופל הוא אישי, ומפוקח באמצעות תיק אישי חסוי, בו מתועדות כל הפגישות עם המטופל, הממצאים, הדיווחים של המטופל והאבחנות השונות.

בשורה התחתונה, המטופלים מגיעים לקבל פתרון יעיל ארוך טווח ולא רק המלצה למוצר שעשוי להועיל להם. 70% מהמטופלים שיועדו לניתוח בעקבות פציעות ספורט או בעיות אורתופדיות אחרות הצליחו לשקם את רגליהם, להימנע מכניסה לחדר הניתוחים, לשפר באופן משמעותי את איכות החיים שלהם ולשוב לפעילות סדירה.

מייסד החברה הוא מומחה בטכנאות כף הרגל ומתמחה בטיפול בעזרת מדרסים, בוגר אוניברסיטת קייפטאון בדרום אפריקה, שמוכרת בתחום הרפואה הודות למומחים מתחום הפודיאטריה.

הידע החיוני והטכנולוגיות המתקדמות שמציעים באלפא מעבדות מדרסים משרת מטופלים מרחבי הארץ כולה, כולל מטופלים שהתייאשו מהרפואה הקונבנציונלית והמשלימה והגיעו אל מיצוי אפשרויות הטיפול שהוצעו להם.

 

גם אורתופדים וסטודנטים לרפואה מנצלים את הידע החדשני שקיים כאן, ומגיעים לקבל הדרכות ולעבור השתלמויות בתחום המדרסים על מנת לתת למטופלים המלצות שנכונות יותר עבורם וסיכויים גבוהים יותר להחלמה.

 

 

מדרסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד