י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חמישה עבריינים קטנים אושפזו"

צפו: השוטרים ריסקו את העצמות; כך הגיב השופט

המעצר האלים של 5 עבריינים שניסו לבצע שוד בקריית גת - נשיא בית משפט השלום בבאר שבע, אלון גביזון, גיבה את השוטרים: "מדובר בחשוד מסוכן ביותר. תודות למיומנות של הלוחמים לא נגמר האירוע בפציעה או ברציחתו של שוטר"

צפו: השוטרים ריסקו את העצמות; כך הגיב השופט
השוטרים מכים את החשוד צילום: צילום מסך

נשיא בית משפט השלום בבאר שבע, אלון גביזון, גיבה היום (ראשון) את השוטרים שתועדו אתמול מכים חשוד שניסה לבצע שוד בקריית גת. "מדובר בחשוד מסוכן ביותר", אמר השופט. "תודות למיומנות של הלוחמים לא נגמר האירוע בפציעה או ברציחתו של שוטר". כך דיווח אלמוג בוקר ב'חדשות 13'.

עורך הדין עמית ויצמן המייצג את החשוד שהותקף, הציג במהלך הדיון על הארכת מעצרו של החשוד, סרטון שבו נראה אחד השוטרים מכה את החשוד גם כשזה כבר שכוב על הקרקע.

אך כאמור, למרות הסרטון ודברי הסניגור נגד הפעלת יחידות מיוחדות כמו לימ"מ נגד עבריינים - בחר השופט לברך את המחוז הדרומי על הפעלתם ועל הפעילות שעושים השוטרים והשוטרות כדי למנוע אירועי אלימות. לדבריו, "האלימות בדרום ובכלל זה האלימות במגזר הערבי, הנה רעה חולה שיש להילחם בה בכל דרך חוקית, ובכלל זה הפעלת יחידות מיוחדות של משטרת ישראל, ובכלל זה הימ"מ".

עורך הדין עמית ויצמן, אמר כי "המעצר האלים הזה, כפי שנראה בסרטון, הוא תוצאה של הפעלת יחידות משטרה מיוחדות אשר אומנו להתעמת עם מחבלים לא עם עברייני רכוש. התוצאה היא חמישה עבריינים קטנים עם עצמות מרוסקות (אחד מורדם ומונשם) מול שוטרים מיומנים מדי ללא שריטה. אפשר היה לבצע את המעצר הזה בלי לגרום לאשפוז של החמישה, פושעים ככל שיהיו".

כזכור, אתמול דווח כי כוחות משטרה משולבים של היחידה המרכזית במרחב נגב וימ"מ אשר היו בפעילות מבצעית באזור קריית גת, סיכלו שוד אלים ועצרו 5 חשודים תושבי הפזורה הבדואית. הכוחות שהיו באזור, הוקפצו בעקבות דיווח שהתקבל במשטרת ישראל אודות שוד חנות תכשיטים בקריית גת.

מהמשטרה נמסר, כי הלוחמים חתרו למגע עם החשודים בשוד, כשהבחינו שאחד מהם מאיים בכלי תקיפה כלפיהם, החשוד נורה ברגלו ונפצע באורח בינוני. חמשת החשודים, תושבי הפזורה, נעצרו והועברו לחקירה ביחידה המרכזית של המרחב נגב. "המשטרה תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד פורעי חוק הפוגעים באזרחים הנורמטיביים ותביא למיצוי הדין עימם", נמסר מהמשטרה.

שוד קריית גת אלימות שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד