י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"שיקולים לא ענייניים"

המקורב למשפחת נתניהו: "זה מריח נקמנות"

עיתונאי 'הארץ' בני ציפר, שמקורב למשפחת נתניהו, טוען כי החלטת ועדת השרים לדחות את בקשת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו להאריך את האבטחה על רעייתו וילדיו היא נקמנות, ולא החלטה עניינית

המקורב למשפחת נתניהו: "זה מריח נקמנות"
בנימין נתניהו/בני ציפר צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ועדת השרים לענייני שב"כ בראשות השר מתן כהנא, החליטה אתמול (ראשון) לדחות את בקשת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, להאריך את האבטחה על רעייתו שרה וילדיו יאיר ואבנר, זאת לאחר שגורמי הביטחון טענו שאין מידע מודיעיני שתומך בבקשה.

בני ציפר, עיתונאי 'הארץ', שמקורב לזוג נתניהו טען ברדיו 103FM כי ביטול האבטחה על משפחת נתניהו לא היה משיקולים אמיתיים: "מריח לא טוב, למה? כי זה מריח נקמנות. זאת אומרת כל השיח סביב הדבר הזה היה לא ענייני". לדבריו, היו "שיקולים לא ענייניים, כי יש אישה שאומרת 'אני מרגישה מאוימת'".

כשנשאל מהי עמדת רעיית יו"ר האופוזיציה, שרה נתניהו, בנושא, השיב: "העמדה שלה היחידה זה שהיא מרגישה מאוימת ולא משנה אם זה נכון או לא נכון. במשך עשרות שנים לקחו את האישה הזאת והפכו אותה לשק חבטות".

לדבריו, "אי אפשר להתעלם מזה, ולהגיד היא רק אשתו. זה לעצום עיניים". לדעתו, "השב"כ צריך לשמור על המונופול שלו על שמירה של אנשים מהסוג הזה, אי אפשר אחרת".

אבטחה משפחת נתניהו שרה נתניהו בני ציפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד