ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
צפוי להתרחב לערים החרדיות

היום הראשון לחיסונים בבתי הספר: זו העיר המובילה

במשרד הבריאות מסכמים את יום החיסונים הראשון בבתי הספר וברשויות המקומיות שנפתח אמש בעיקר בקרב ילדי המגזר הערבי. מן הנתונים עולה כי העיר ג'אסר אל זרקא מובילה בראש הטבלה עם מעל 400 ילדים שהגיעו להתחסן

היום הראשון לחיסונים בבתי הספר: זו העיר המובילה
חיסןו ילדים צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

אתמול (ראשון) החל מבצע החיסונים, "ישוב מחוסן" אשר מטרתו להנגיש את החיסונים בבתי הספר וברשויות המקומיות. בשלב הראשון הוחלט להתחיל את המבצע ברשויות המקומיות בפריפריה. 

בהערכת מצב שקיים אמש פרוייקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, יחד עם פיקוד העורף, משרד החינוך, השלטון המקומי ומרכז השליטה של נגיף הקורונה, הוצגו הנתונים המסכמים של היום הראשון מהם עלה כי בג'אסר אל זרקא – חוסנו 418 ילדים, בועיינא – נוג'ידאת – חוסנו 206 ילדים, ובקרני שומרון – חוסנו 121 ילדים. 

בנוסף, פיילוט 'יישוב מחוסן' פעל אמש גם ביבנה שם חוסנו 293 ילדים, במועצה המקומית זמר – חוסנו 85 ילדים, ביישוב הדרוזי מג'דל שאמס – חוסנו 43 ילדים, וברהט העיר הבדואית – חוסנו 11 ילדים בלבד, זאת עקב תקלה שהתרחשה, כך נטען הבוקר במשרד הבריאות.

בתוך כך, הפיילוט 'יישוב מחוסן' צפוי להתרחב במהלך הימים הקרובים כאשר הוא יורחב לרשויות מקומיות נוספות. אתמול דווח ב'בחדרי חרדים' כי במשרד הבריאות מכוונים להגיע גם למגזר החרדי. 

בד בבד ביקש הבוקר פרויקטור הקורונה, פרופ' זרקא להודות למנכ"ל משרד החינוך היוצא, יגאל סלוביק "על השותפות ועל העבודה יחד למען בריאות התלמידים והציבור בישראל", נכתב בהודעת משרד הבריאות. 

קורונה חיסון לקורונה מערכת החינוך סלמאן זרקא משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד