כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
העימות מחריף

המנכ"ל תקף; שאשא-ביטון מגיבה: "אינו ראוי להיות איש אמון"

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון מגיבה היום לפיטורי מנכ"ל משרדה, שיצא למתקפה נגדה באוזני עיתונאים: "התנהלותו מוכיחה כי אינו ראוי להיות איש אמון. לא נותר לי אלא להצטער על הסגנון" | היא שללה את טענתו כי הפיטורים הגיעו סביב הטיפול בנגיף הקורונה במערכת החינוך

המנכ"ל תקף; שאשא-ביטון מגיבה: "אינו ראוי להיות איש אמון"
יגאל סלוביק צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

העימות בצמרת משרד החינוך נמשך. לאחר שפיטרה את מנכ"ל משרדה, שרת החינוך, יפעת שאשא-ביטון, מגיבה היום (שני) להתקפות של יגאל סולביק, מנכ"ל משרדה היוצא.

שאשא-ביטון פרסמה רשומה בדף הפייסבוק שלה ובו התייחסה לסאגת הפיטורין: "החלטתי, בלב כבד אך שלם, לסיים את תפקידו של מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק. מפאת כבודו, לא רציתי לקיים דיון פומבי על כך אך עקב ההשמצות השקריות שמופצות בשעות האחרונות רק אומר כי המחלוקת בינינו הייתה על אופן תפקודו, התנהלותו ואי עמידה ביעדים שהצבתי למערכת החינוך. מעבר לכך לא אוסיף".

לדבריה, "אין כל קשר בין פיטוריו לנושא הקורונה. לזכותו יאמר כי תחום זה נוהל על ידו בצורה מיטבית, הוא ייצג את המשרד בדיונים השונים וניתן לו ולצוות המשרד גיבוי מלא מצידי. משרד החינוך מחוייב ליישם את מלוא החלטות הממשלה וקבינט הקורונה באופן הנכון והמקצועי ביותר".

לסיום כתבה השרה שאשא ביטון: "אין שופטים אדם בשעת צערו, אך התנהלותו מוכיחה כי אינו ראוי להיות איש אמון. לא נותר לי אלא להצטער על הסגנון ולאחל למר סלוביק הצלחה בהמשך הדרך".

כזכור, סלוביק תקף בחריפות בשיחות עם עיתונאים את התנהלותה של מי שמינתה אותו לפני מספר חודשים וטען כי "העסק מטורלל", וכי הרקע לעזיבתו הם חילוקי דעות מקצועיים ובעיקר בנושא ניהול משבר הקורונה, דבר שכאמור הוכחש על ידי שרת החינוך.

יפעת שאשא ביטון יגאל סלוביק משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד