י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"לא גרסה מתונה יותר"

ג'ונסון הודיע: בריטי ראשון מת מווריאנט 'אומיקרון'

ראש ממשלת בריטניה הודיע כי אזרח ראשון מת מנגיף האומיקרון בממלכה. "אני חושב שהרעיון שזאת גרסה מתונה יותר של הנגיף, אני חושב שזה משהו שאנחנו צריכים להניח בצד"

ג'ונסון הודיע: בריטי ראשון מת מווריאנט 'אומיקרון'
בוריס ג'ונסון צילום: לשכת ראש הממשלה

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הודיע היום (שני) כי מאומת ראשון לאומיקרון מת. בנאום במהלך ביקור במרכז חיסונים בפדינגטון, מערב לונדון, אמר ראש הממשלה: "למרבה הצער אומיקרון מייצרת אשפוזים ולמרבה הצער, אושר שלפחות חולה אחד מת מאומיקרון".

עוד אמר ראש הממשלה, "אני חושב שהרעיון שזאת גרסה מתונה יותר של הנגיף, אני חושב שזה משהו שאנחנו צריכים להניח בצד ופשוט לזהות את הקצב העצום שבו הגרסה החדשה מתפשטת באוכלוסייה. אז הדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות הוא לקחת את החיסונים".

אמש דיווחה בריטניה על 1,239 מקרים מאושרים נוספים של גרסת אומיקרון, עלייה יומית גבוהה ביותר, וכמעט כפולה מהשיא הקודם שנרשם בשבת. המספר הכולל של המקרים של הגרסה עומד כעת על 3,137 בבריטניה בשיחה עם עיתונאים היום בבוקר, ראש הממשלה סירב שוב ושוב לשלול הגבלות נוספות בשל נגיף הקורונה לקראת חג המולד, מכיוון שגרסת האומיקרון עולה.

בנאום לתקשורת במהלך ביקור במרפאת חיסונים ליד פדינגטון, מערב לונדון, אמר ראש הממשלה: "לאורך המגיפה ניסיתי להדגיש לציבור שאנחנו צריכים לראות לאן המגיפה הולכת, יש צורך בצעדים כדי להגן על בריאות הציבור".

אומיקרון בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד