כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חיסון שומר שבת?

הפך לוויראלי: תשובתה המשעשעת של נציגת משרד הבריאות | האזינו

שיחה משעשעת בין מוקדנית משרד הבריאות לאדם שמנסה להבין מתי חולף פרק הזמן מביצוע החיסון עד לרגע שבו נקלט האדם במערכת כ'מחוסן', הופצה והפכה לוויראלית | האזינו 

הפך לוויראלי: תשובתה המשעשעת של נציגת משרד הבריאות | האזינו
טלפון ביתי צילום: pixabay

מצחיק ומבלבל: בימים האחרונים מופצת ברשתות החברתיות הקלטת שיחה בין אבא שבנו חוסן לבין מוקדנית 'קול הבריאות' מוקד השירות הטלפוני של משרד הבריאות. 

בשיחה מנסה האב להבין: אם ביום ה-14 מביצוע החיסון בנו יעלה על המטוס מחו"ל לישראל - הוא יחשב כמחוסן מבחינת משרד הבריאות בעת הגעתו ארצה ביום ה-15. או ככזה שעדיין לא, מכיוון שבעת עלייתו למטוס הוא עדיין לא הוגדר מחוסן וכך הוא יידרש להיכנס לבידוד מלא כפי שנדרשים הלא מחוסנים.

בתגובה לשאלת האב, פנתה המוקדנית לגורמת במשרד וחזרה לשיחה עם תגובה מפתיעה במיוחד - בנוגע לפרק הזמן הנמדד מקבלת החיסון עד שהאדם מוכר כמחוסן: "אהה, 14 ימים זה לא כולל שישי-שבת". האבא שהופתע מהתשובה השיב כי הוא לא מצליח להבין את דבריה. 

האב תהה: "מה הקשר שישי שבת? החיסון לוקח לו 14 ימים להיספג בגוף". המוקדנית התעקשה: "זה לא כולל שישי שבת. ידעתי את זה קודם אך רציתי לוודא כדי שלא לתת לך מידע שגוי". האב סיפר לה כי הוא לא מצליח להבין את הקשר של שישי שבת. 

המוקדנית: "זה בגלל שבימי שישי-שבת לא עובדים המחלקות האלה". האבא: "אני באמת לא הצלחתי להבין. יש סיכוי לדבר עם מישהו אחר?" והוסיף: "אני לא מצליח להבין, בשישי-שבת החיסון יוצא לחופש?". המוקדנית: "אלה ההנחיות". 

 

 

 

קורונה משרד הבריאות חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד