כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הסרטון הוכיח

הח"כית דורשת מהמגישה להתנצל: "רצוי בפומבי"

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן התראיינה בחדשות 12 בנושא הסרת האבטחה מבני משפחת נתניהו, ועל כך שהגישה תלונה נגד תנועת שמאל בטענה שהם הסיתו לרצח. המגישה הטילה דופי בטענה, אך לאחר שהתברר כי הח"כית צדקה היא דורשת התנצלות

הח"כית דורשת מהמגישה להתנצל: "רצוי בפומבי"
חיים שדמי צילום: ערוץ כנסת

הסרת האבטחה משרה, יאיר ואבנר נתניהו עוררו שיח ברשתות החברתיות ובערוצי הטלוויזיה. חברת הכנסת גלית דיסטל מהליכוד התראיינה ב'חדשות 12', והסבירה במהלך הריאיון מדוע הגישה תלונה נגד תנועת שמאל ומדוע בעיניה הן מוגדרות כארגוני טרור שיש להוציאן מחוץ לחוק.

מגישת התוכנית, יעל אודם, שאלה אותה מדוע היא הגישה תלונה נגד תנועת 'קריים מיניסטר' ודורשת להוציא אותה מחוץ לחוק, ועל כך השיבה דיסטל: "הם רדפו את היועמ"ש, איימו עליו מפורשות, הגיעו לכנסת וביקשו נשק כדי לעשות סדר בשטחים כי המתנחלים לא מוצאים חן בעיניהן".

"הגיעו לחלונו של נתניהו וצעקו מכת בכורות, ספרו את השעות להסרת האבטחה עומדים עם סטופר ומכריזים 'צפו להפתעות'". אודם אמרה כי היא לא בטוחה שדיסטל מדייקת, אך הח"כית נשארה בשלה.

לאחר מכן, הועלה ברשתות החברתיות, סרטון שמוכיח אחת לאחת כי טענותיה של דיסטל-אטבריאן נכונות, והיא בתגובה דרשה מאודם להתנצל: "אחרי שהטלת דופי בדבריי בשידור חי בערוץ 12- אני אשמח לקבל התנצלות. רצוי פומבית. רצוי בטלוויזיה. רצוי מול אותו קהל שמולו טענת שאני לא מדייקת. והנה הסרטון שהבטחתי לך".

גלית דיסטל אטבריאן ערוץ 12 קריים מיניסטר ארגון טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד