כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הטרגדיה בנתיבות

אלו תוצאות הבדיקה לאחר המוות של בן ה-6

מתוצאות הבדיקה לאחר המוות שנעשתה לבן ה-6 שנפטר בנתיבות לאחר שהחלים מקורונה, נשללה האפשרות שנדבק פעם נוספת בנגיף. הרופאים אינם יודעים האם הדלקת בה לקה היא כתוצאה מתסמונת פימס

אלו תוצאות הבדיקה לאחר המוות של בן ה-6
בית חולים. אילוסטרציה צילום: אביעוז דוד, דוברות ברזילי

בבדיקות לאחר המוות שערכו ליוסף נעים ז"ל בן ה-6 שנפטר הבוקר (שני), התגלה כי הוא סבל מדלקת קשה, ולעת עתה לא נקבע כי ההסתבכות אירעה בגלל דלקת פימס, פוסט קורונה. לפי הדיווח של תמיר סטיינמן ב'חדשות 12', בגלל התנגדות המשפחה, לא יערך ניתוח גופתו של הילד וייתכן ולא נדע את הסיבה שהובילה לפטירתו.

גם ארבע אחיותיו של יוסף ז"ל, פיתחו תסמינים דומים והן מאושפזות בבית החולים, אך מצבם לא החריף כמו אחיהם. בני המשפחה נדבקו והחלימו לפני כחודש מנגיף קורונה והילד שנפטר לא חוסן כלל. הבדיקה לאחר המוות גם הסירה כל חשש לחשד פלילי במותו.

שעות אחרי שנקבע מותו של יוסף נעים ז"ל בן ה-6 מנתיבות, סיפר אביו יהודה נעים על בנו שהלך לעולמו: "נשמה קדושה שזכינו לגדל שש וחצי שנים. כל מה ש-ה' עושה הכול לטובה" אמר יהודה, כמה שעות לאחר שבנו יחידו הלך לעולמו "זכינו לגדל נשמה קדושה 6 וחצי שנים. זכינו ללמוד איתו תורה. זכינו לגדל ולחנך אותו". 

יוסף ז"ל.

אביו מספר כי יוסף אהב את תלמוד התורה בו למד (נתיבות יהודה) ומאוד רצה ללמוד תורה. "פעם שמעתי אותו מדבר בשקט בחדר שלו ואומר: בורא עולם אנא תעשה שאהיה צדיק, שאהיה תלמיד חכם" סיפר האב בכאב. 

בנוסף, תיאר יהודה כי בנו יוסף בן ה-6 ז"ל היה "ילד כזה טוב, בן יחיד, שעושים עבורו הכול". 

כזכור, יוסף נעים נפטר ל"ע בביתו בנתיבות לאחר שלא התעורר משנתו. הוא פונה לבית החולים 'ברזילי' באשקלון, שם נקבע מותו. 

 

 

תסמונת פימס קורונה נתיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד