כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
דיון נרחב בסיעת הליכוד

נתניהו על ההשתלטות הפלסטינית: "יש תאוצה והממשלה נכנעת"

בסיעת הליכוד קיימו היום דיון בסוגיית ההשתלטות הפלסטינית על השטחים הפתוחים a, b ו-c ביהודה ושומרון, בהמשך לדיון בשדולת ארץ ישראל. נתניהו: "צריך לצאת בכל הכח כנגד הממשלה הישראלית פלסטינית הראשונה"

נתניהו על ההשתלטות הפלסטינית: "יש תאוצה והממשלה נכנעת"
ישיבת סיעת הליכוד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סיעת הליכוד קיימה היום (שני) דיון, שנערך בהובלת פורום ציון וירושלים, בסוגיית ההשתלטות הפלסטינית על השטחים הפתוחים a, b ו-c ביהודה ושומרון, ובהמשך לדיון החירום שנערך היום בשדולת ארץ ישראל.

יו"ר הליכוד ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, אמר בדיון: "יש עכשיו תאוצה של ההשתלטות הפלסטינית והממשלה נכנעת, מי שמחזיקים לכאורה באידיאולוגיה הזאת מכרו את הערכים, והם מסכנים את העתיד של המדינה, של ארץ ישראל האהובה שלנו. זה המבחן של מנהיגות כשקשה. צריך לפעול בעוצמה".

"המסר הזה צריך לצאת אל השטח, אני יארגן סיור. ואנחנו נמצא אל השטח. צריך לצאת בכל הכח כנגד הממשלה הישראלית פלסטינית הראשונה. כדי שהיא תהיה גם האחרונה".

יו"ר הסיעה, חבר הכנסת יריב לוין, אמר: "אני רוצה להודות לאביחי בוארון ולפורום ציון וירושלים בליכוד על העבודה המשמעותית שהם עושים במחקר ובהעלת הנושא לסדר היום, אנחנו בסיעת הליכוד נמשיך לעסוק בסוגיה ולפעול בכל הכח על מנת לבלום את ההשתלטות של הפלסטינים".

עורך הדין אביחי בוארון, יו"ר פורום ציון וירושלים אמר: "צריך לדעת ולהגיד בצורה ברורה - המערכה היא לא רק על שטחי C, זה מערכה על כל השטח הפתוח ביהודה ושומרון, גם בשטחי A וגם בשטחי B".

"מדינת ישראל על כל גופיה פשוט מתעלמת מהמצב וגוררת רגלים, אנחנו צריכים לתת לזה מענה בצורה אגרסיבית על מנת לבלום ולעצור את ההשתלטות האדירה על השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון, זה פצצה מתקתקת ׳מכת מדינה׳ שצריך לעצור אותה דחוף!". כך בוארון.

חבר הכנסת אלי כהן, שהיה בעבר שר המודיעין ואישר את הדו"ח על ההשתלטות הפלסטינית, ואמר: "יש לדוח צעדים אופרטיביים שבאמצעותם ניתן לבלום את ההשתלטות, צריך לפעול להמשיך את זה בכל הכוח. אני רוצה להודות לאביחי בוארון שמעלה את הנושא לסדר היום וחושף את ערוותה של הממשלה".

חבר הכנסת אבי דיכטר הוסיף ואמר: "מדובר באסטרטגיה של הרשות הפלסטינית, אנחנו לא הפעלנו תגובת נגד לזה. הממשלה הנוכחית מפחדת להתעסק בסוגיה כדי לא להסתבך עם רעמ ועם הרשימה המשותפת".

הרשות הפלסטינית אביחי בוארון מפלגת הליכוד שדולת ארץ ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד