כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שיא החוצפה

רצח ארבעה מחבריו, וביקש להשלים את לימודיו בכלא

"הרשו לי לחזור לשיעורים שלי", כך ביקש יורה בן 15 בבית הספר במישיגן, אית'ן קראמבלי, הופיע בבית המשפט דרך זום כשעורך דינו ביקש להעבירו מכלא מבוגרים לקטינים כדי שיוכל להמשיך את לימודיו

רצח ארבעה מחבריו, וביקש להשלים את לימודיו בכלא
ירי צילום: pixabay

הנער איתן קראמבלי, בן ה-15, שרצח ארבעה מחבריו בבית ספר במישיגן לפני כשבועיים, הופיע אתמול (שני) בבית המשפט באמצעות זום, לדיון שבו הגיש עורך דינו את הבקשה החצופה, להעבירו למעצר בכלא לנוער כדי שיוכל להמשיך את לימודיו, שבועיים לאחר שרצח ארבעה חברים לכיתה במסע טבח באמצעות אקדח.

קראמבלי הופיע דרך זום, עטוי מסכת קורונה משקף, וסרבל כתום. הוא מוחזק בגין ארבעה אישומי רצח מדרגה ראשונה והאשמות של טרור ותקיפה בנסיבות מחמירות, בגין הירי בבית הספר התיכון באוקספורד ב-30 בנובמבר. הוריו, ג'יימס וג'ניפר קראמבלי הואשמו בהריגה, על כך שלא נעלו את האקדח במקום בטוח. הם שכרו עורך דין פרטי בזמן שבנם מיוצג על ידי הסנגוריה הציבורית.

לאית'ן יש כעת אפוטרופוס מטעם בית המשפט, ביום שני היא שאלה את השופט אם ניתן להעבירו מהכלא של מחוז אוקלנד, שם הוא מוחזק בין 939 אסירים אחרים, כולל הוריו. "אני לא הומוריסטית אבל יכול להיות שהוא עדיין בבית הספר. הוא עדיין בן 15. אני מתחננת, צריך לתת לו לחזור ללמוד", התחננה האפוטרופוסית.

השופטת ננסי קרניאק דחתה את הבקשה, וכינתה אותו 'איום' לקטינים אחרים. קראמבלי רצח ארבעה חברים לכיתה מטווח קצר רק לפני שבועיים. "ההתנהגות שלו עלולה להוות איום לצעירים אחרים. אני חושבת שהמיקום שלו מתאים", קבעה השופטת.

"הנאשם לא תקף סתם אנשים אחרים, הוא כיוון לקטינים", אמר התובע מארק קיסט. עם זאת, הוא הסכים כי יש להחזיק את איתן בנפרד מאסירים בוגרים, ואמר שהוא ייצור קשר עם הכלא כדי לוודא שהוא "לא בטווח ראייה של אסירים בוגרים".

 

טבח בבית ספר מישיגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד