כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"בריונות מצד הנזירות"

בן 18 פוצץ את עצמו מחוץ לבית הספר כנקמה על שהציקו לו

צעיר רוסי בן 18 פוצץ את עצמו מחוץ לבית הספר לשעבר שלו ברוסיה, הפיגוע היה כנקמה על כך שמספר מורות הציקו לו

בן 18 פוצץ את עצמו מחוץ לבית הספר כנקמה על שהציקו לו
שוטרים מחוץ לבית הספר צילום: צילום מסך

תלמיד לשעבר בבית ספר ברוסיה, בשם ולדיסלב סטרוז'נקוב, מת לאחר שפוצץ פצצה מתוצרת ביתית ביום שני האחרון, שבעה תלמידים נפצעו כתוצאה מכך. 

ולדיסלב סטרוז'נקוב בן ה-18 שעל פי דיווחים ברוסיה, נשא גם מצ'טה, (סכין קצבים) בבית הספר המקושר למנזר בעיר סרפוצ'וב, דרומית למוסקבה. הוא פוצץ את עצמו עם פצצה ביתית. כאמור, לפחות שבעה תלמידים נפצעו.

בהודעת משרד הפנים המקומית נאמר, "צעיר בן 18 בוגר המוסד החינוכי הזה נכנס למתחם הגימנסיה האורתודוקסית של מנזר וודנסקי, ופוצץ את עצמו".

מדיווחים מקומיים עולה, כי סטרוז'נקוב התלונן בעבר על "בריונות מצד הנזירות" שניהלו את בית הספר, מקור אחד אמר שהמתקפה שלו "כוונה לתלמידים".

רגלו של התוקף התפוצצה בפיצוץ והמשטרה לא אפשרה מיד לחובשים להתקרב לסטרוז'נקוב, בשל חשש למטען חבלה נוסף, הוא מת מאובדן דם, כך אמרו מקורות במשטרה. 

על פי ההערכות, סטרוז'נקוב תכנן לבצע את הפיגוע במהלך תיפלת הבוקר של בית הספר הנוצרי, אך הוא הפעיל את חומרי הנפץ מחוץ לאולם התיפלה לאחר שלא הצליח להיכנס, כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית TASS. סבו של אחד התלמידים שנלכדו בתוך בית הספר סיפר על האימה מול התלמידים. "ילדים רצו ברגליים יחפות, כדי להתחבא בחדר אוכל", הנכד של הסבא התקשר אליו וצעק "בבקשה תבוא מהר יש עשן, פיצוצים, יש סדקים בקירות, הם מפחדים מהתוקף אולי יש עליו עוד חומר נפץ".

 

פיצוץ נקמה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד