ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
מאות אלפי דולרים

ישראלי לשעבר עצור בארה"ב בחשד לרצח של גבר ואישה

משרד המשפטים האמריקני פרסם כי ארבעה גברים תושבי טקסס וצפון קרוליינה נעצרו בחשד לסחיטה ורצח מחריד של בני זוג | אחד העצורים, ישראלי לשעבר, לוחם בצה"ל

ישראלי לשעבר עצור בארה"ב בחשד לרצח של גבר ואישה
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

ארבעה גברים חשודים בסחיטה ורצח בארה"ב, אחד מהם הוא ישראלי לשעבר ששירת בצה"ל, כך לפי משרד המשפטים האמריקאי.

הארבעה הם, אריק צ'ארלס מאונד מאוסטין, טקסס. גלעד פלד, מאוסטין, טקסס, שתיאר את עצמו כחייל לשעבר בצה"ל. ראיון ברוקווי, מאוסטין, טקסס, חייל מארינס לשעבר מיחידת מבצעים מיוחדת. ואדם קארי, בן מריצ'לנדס, צפון קרוליינה, חייל מארינס לשעבר בארצות הברית ששירת ביחידת המבצעים המיוחדים של חיל הנחתים.

בכתב אישום פדרלי שנחשף אתמול (שני), שלושה גברים מטקסס ואדם אחד מצפון קרוליינה חשודים בקשירת קשר לחטיפה שהביאה לרצח של שני אנשים ב-12 במרץ 2020 בנאשוויל, טנסי.

על פי כתב האישום, הם חטפו ורצחו גבר והסיעו אותו ואת האשה לאתר בנייה, שם רצחו גם את האשה, והשאירו את גופות שניהם באתר בנייה בנאשוויל. כמו כן החשודים ברצח, סחטו מאות אלפי דולרים מהנרצחים, ותוך שעות מהרציחות, החשבון ששימש להעברת הכספים, נמחק, ורכב שכור שנשכר על ידי החשודים הוחזר. התובע בתיק טוען כי אריק מאונד העביר כ-$750,000 דולר לחשבונות של גלעד פלד עבור החטיפה והרצח שביצעו החשודים.

ביום שישי האחרון, סוכני FBI ובלשי משטרת מטרו נאשוויל תזמנו את המעצרים של כל ארבעת האנשים במספר מדינות. אריק מאונד נעצר ליד אוסטין, טקסס, גלעד פלד נעצר בשדה התעופה באוסטין, טקסס, ראיון ברוקווי נעצר בסן דייגו, קליפורניה, ואדם קארי נעצר בביתו בצפון קרוליינה.

אם יורשעו, הנאשמים צפויים למאסר עולם.

 

רצח ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד