י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באישון ליל

הקהל התייפח בבכי: מסע הלוויה של אדל אסולין ע"ה בת השנתיים

ברוך דיין האמת: אדל אסולין ע"ה, בת השנתיים, שנחנקה משרוך של קפוצ'ון במעון בקרית גת, החזירה אמש את נשמתה ליוצרה, לאחר שבוע בו נאבקה על חייה ורבים נשאו תפילות לרפואתה | קהל רב השתתף במסע הלוויה אמש, באישון ליל, בבית העלמין בקרית גת. צפו בתיעוד מצמרר 

הקהל התייפח בבכי: מסע הלוויה של אדל אסולין ע"ה בת השנתיים
הלוויית אדל אסולין ע"ה בקריית גת צילום: מענדי קורנט, חדשות קרית גת

ברוך דיין האמת - נפטרה הילדה שנחנקה במעון: קהל רב השתתף אמש (שני) בהלוויית הילדה אדל אסולין ע"ה, בת ה-2 מקרית גת, שנערכה בבית העלמין בקריית גת בהשתתפות בני המשפחה, רבנים, ידידים ואישי ציבור.

אדל ע"ה נחנקה לפני כשבוע במעון בקריית גת משרוך של קפוצ'ון, ואושפזה במצב קשה בבית החולים ברזילי באשקלון - אך לדאבון לב, אמש החזירה את נשמתה ליוצרה.

בהלווייה שהתקיימה בשעה 01:00 בלילה, נשאו דברי הספד רבני העיר. הרבנים דמעו והקהל שהגיע ללוות את אדל ע"ה בדרכה האחרונה, התייפח בבכי.

כזכור, לפני כשבוע דווח כי כוחות ההצלה ביצעו פעולות החייאה בפעוטה חרדית כבת שנתיים, שנחנקה בעת ששהתה במעון בעיר קרית גת. הפעוטה שאותרה בחצר גן הילדים פונתה לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש.

"כשהגעתי למקום נמסר לנו כי היא נחנקה מהשרוך של הקפוצ'ון", סיפר שלמה רוטשילד חובש באיחוד הצלה, "הענקתי לה סיוע ראשוני (ביצוע פעולות החייאה) ולאחר שלמרבה הנס חזר הדופק, היא פונתה במצב קשה ויציב למרכז הרפואי ברזילי באשקלון".

האירוע התרחש מעט לאחר השעה 10:00 בבוקר. ממד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 במרחב לכיש על פעוטה שנחנקה משרוך של קפוצ'ון במעון בקרית גת. "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי, ביצעו פעולות החייאה ולאחר שחזר הדופק מפנים לבי"ח ברזילי פעוטה בת שנתיים במצב יציב", נמסר.

חובש רפואת חירום במד"א מנחם גבריאלוב סיפר: "הייתי בסמוך למקום כשקיבלתי את הדיווח באפליקציית הכוננים של מד"א ואנשים סימנו לי מרחוק להגיע אל המעון. ראיתי פעוטה מחוסרת הכרה ומבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות לאחר שנחנקה משרוך של קפוצ'ון".

המשטרה פתחה בחקירת הנושא ועיכבה לחקירה את האחראית בצוות המעון, אישה בת 30.

 

 

 

 

 

חנק קרית גת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד