ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"מעביר את המסר"

11 שנות מאסר נגזרו לאדם שתקף באלימות קשה חסיד חב"ד בן 55

11 שנות מאסר הושתו על גבר שתקף באלימות בשנת 2018 את הרב מנחם מושקוביץ, חסיד חב"ד בן 55, בזמן שעשה דרכו לביתו מבית הכנסת

11 שנות מאסר נגזרו לאדם שתקף באלימות קשה חסיד חב"ד בן 55
הרב מוסקוביץ והתוקף צילום: Yeshiva world news

התובע המחוזי של ברוקלין, אריק גונזלס, פסק 11 שנות מאסר לגבר שחנק ותקף את הרב מנחם מושקוביץ, חסיד חב"ד בן 55, בזמן שעשה דרכו לביתו מבית הכנסת בברוקלין.

התובע המחוזי אמר לאחר פסק הדין: "זו הייתה תקיפה מפחידה וחסרת התגרות שהותירה אדם חף מפשע תחת אימת טרור. לא נסבול פשעים ממניעים של גזענות בברוקלין, אני מקווה שהמשפט הזה מעביר את המסר שהמשרד שלי ירדוף ויביא לדין את מי ששונא את חברי הקהילה שלנו ומביא לאלימות מעוררת שנאה".

כזכור, באפריל 2018, הרב מנחם מושקוביץ, חסיד חב"ד בן 55, הוכה קשות וכמעט נחנק למוות בשבת בצהריים, לאחר שהקדים "שלום" לאדם שחור, שהשיב לו: "אני לא אוהב אותך יהודי מזויף, אתה גנבת לי את הכסף". המקרה אירע ברחוב רוטלנד בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, עת צעד חזרה לביתו מתפילות שבת בבית כנסת סמוך. היהודי הרגיש שאלו הן רגעיו האחרונים עלי אדמות. כך עולה מהתיאור שלו לתקשורת המקומית לאחר האירוע.

תיעודים שאספה המשטרה ממצלמות האבטחה באזור התקיפה, סייעו בזיהוי הנאשם. בחקירה עלה כי הוא רכש גלידה בחנות סמוכה באמצעות כרטיס אשראי הנושא את שמו. הוא נעצר ב-27 באפריל 2018.

המותקף ר' מנחם מושקוביץ תיאר לאחר התקיפה לרשת abc7 האמריקאית את רגעי האימה: "אמרתי לעצמי שאין לי סיכוי כי הוא חזק ממני, אמרתי 'שמע ישראל', אבל היה לי נס ששתי אחיות מבית חולים סמוך רצו כדי לעזור לי".

 

מנחם מושקוביץ תקיפה ארה"ב אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד