כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"בדיקה פשוטה יכולה להוכיח"

פטירת יוסף נעים ז"ל בן ה-6: עימות בין הפרופ' לס והד"ר פרייס

חוסר הבהירות סביב סיבת פטירתו מוביל לעימות בין שני אנשי הרפואה | הפרופ' יורם לס, שכיהן בעבר כמנכ"ל משרד הבריאות, טען כי ניתן לזהות סיבת המוות בקלות, אך זה לא מתבצע בשל הרצון להפחיד את הציבור שיוסף ז"ל נפטר מהקורונה | הד"ר מאיר פרייס השיב: "לא היית רופא אמיתי יום בחייך. על מה אתה מקשקש? תתבייש לך" 

פטירת יוסף נעים ז"ל בן ה-6: עימות בין הפרופ' לס והד"ר פרייס
פרופ' יורם לס צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

ברקע פטירתו המצערת אמש של יוסף נעים בן ה-6 ז"ל מנתיבות, ואי ידיעת הסיבה הברורה לפטירתו, הובילה לעימות בין מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר הפרופ' יורם לס לד"ר מאיר פרייס "תתבייש לך לרקוד על דמו". 

הפרופ' לס שידוע כמבקר חריף של משרד הבריאות בענייני נגיף הקורונה פרסם הבוקר (שלישי) ציוץ ברשת הטוויטר בו האשים כי קיימת האופציה לבדוק את סיבת המוות - אך היא לא מתבצעת עקב הרצון להפחיד את הציבור מתסמונת פוסט הקורונה: "בדיקה פשוטה של נוזל חוט שדרה יכולה להוכיח מה קרה באמת עם הילד מנתיבות שנפטר באופן טראגי", כתב לס. "אבל אם אי אפשר לפמפם 'פימס' אז זה לא מעניין", טען. 

בתגובה לדבריו, תקף הד"ר מאיר פרייס, בעלה של בכירת משרד הבריאות בחריפות: "תקשיב, לא היית רופא אמיתי יום בחייך. לא התמחית בדבר", תקף פרייס והוסיף: "על מה אתה מקשקש. תתבייש לך לרקוד על דמו של ילד, יש כאן משפחה שסובלת ואבלה".

בהמשך כינה פרייס את לס: "איש עלוב. על הנזק שגרמת לילדי ישראל עם מתן חיסון לא מאושר כמנכל משרד הבריאות אמרה את דברה מבקרת המדינה". לס השיב: "אתה סתם מתעסק בנושאים אישיים. תירגע". 

פרייס לא קיבל את המלצתו של לס להירגע והציע ללס: "מציע שלא תתבטא בנושאים שאינך מבין בהם, במיוחד כשהם נוגעים בצנעת הפרט ובכבודו של הנפטר". 

בתוך כך, מתפרסם היום (שלישי) בערוץ 13, כי בתוצאות הבדיקה שלאחר המוות התגלה כי יוסף נעים בן ה-6 סבל משפעת וכן מווירוס. סיבת המוות עדיין לא ברורה. 

 

קורונה יוסף נעים תסמונת פימס יורם לס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד