כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קיבלה אישור מיוחד

משרד הבריאות תוקף את הכנסת: "הפרת הנחיות בידוד"

חברת הכנסת אמלי מואטי קיבלה אישור מיוחד לרדת ללשכתה לנוח, למרות שהיא אמורה להיות בבידוד. משרד הבריאות תוקף את הכנסת: "מדובר בהפרה של הנחיות משרד הבריאות" 

משרד הבריאות תוקף את הכנסת: "הפרת הנחיות בידוד"
בנט וגנץ ביציע צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט, כמו גם שר הביטחון בני גנץ וחברי הכנסת אמלי מואטי וניר ברקת, השתתפו אמש (שני) בהצבעות במליאה מיציע הבידוד, לאחר ששבו מחו"ל והם מחויבים בבידוד שלושה ימים.

ההצבעות נערכו לאורך כל הלילה, ונלוו להם נאומים לפרקי זמן ממושכים, עד לשעה 5 בבוקר, לצורך כך ארגנו בכנסת חדרים מיוחדים לראש הממשלה ולשר הביטחון, אך חברי הכנסת נאלצו לשבת ביציע המבודד לאורך כל הלילה בלי יכולת לתפוס תנומה.

כתב גל"צ, יובל שגב, דיווח כי חברת הכנסת אמלי מואטי קיבלה אישור מיוחד לרדת ללשכתה, למרות שהדרך לכך עוברת במפגש בין עובדי הכנסת וחברי הכנסת. מואטי אמנם טוענת בתוקף כי בזמן שעשתה את דרכה לכנסת לא היה אף חבר כנסת או עובד בכנסת שהיה בסביבתה, ולפיכך אין חשש שהפרה את כללי הבידוד.

אלא שבמשרד הבריאות תוקפים את הכנסת, מטה ההסברה למאבק בקורונה מסר כי "על פי פרטי הפרסום, מדובר בהפרה של הנחיות משרד הבריאות". במשרד הבריאות מסרו כי מנכ"ל המשרד נחמן אש פנה למנכ"ל הכנסת כדי שהנהלים יחודדו ויאכפו כנדרש. "נדרשת בתקופה זו הקפדה יתרה על הנחיות הבידוד, נבחרי ציבור צריכים לשמש דוגמה אישית", נמסר.

אמילי מואטי נפתלי בנט בני גנץ קורונה בידוד משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד