כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
השחרור המקומם

קצינת הכלא מתארת: "שמנו אותו בטרנזיט וזרקנו אותו ליד הבית שלו"

ראאד סלאח, מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, שוחרר אתמול והתקבל בקבלת פנים חגיגית. קצינת מודיעין לשעבר מספרת על השחרור הקודם שלו: "זרקנו את החפצים שלו; בלי חגיגות שחרור"

קצינת הכלא מתארת: "שמנו אותו בטרנזיט וזרקנו אותו ליד הבית שלו"
קבלת פנים לראאד סאלח צילום: פלאש 90

מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, ראאד סלאח, שנכלא כמה פעמים בחייו לאחר שהסית לטרור, שוחרר אתמול (שני) מהכלא, לאחר 16 חודשים. הוא התקבל בקבלת פנים חגיגית, תוך הנפת דגלי פלסטין וחלוקת סוכריות ומיני מתיקה.

‏בטי להט, לשעבר קצינת מודיעין ראשית בשב"ס, סיפרה בראיון ל'גלי ישראל' על אחד השחרורים של סאלח, כשהיא הייתה בתפקיד: "כשראאד סלאח שוחרר במשמרת שלי - הערתי אותו לפנות בוקר, אמרתי לו 'קום, קח את הציוד שלך אתה יוצא לחופשה'".

"לא אמרנו לו שזה שחרור, הוא לא רצה לחתום, אמרתי לו 'אף אחד לא שואל אותך', שמנו אותו בטרנזיט וזרקנו אותו ליד הבית שלו, ‏זרקנו את החפצים שלו מהרכב והודענו לאמא שלו כדי שלא תקבל התקף לב".

"ככה פשוט, בלי חגיגות השחרור שהוא כל כך רצה, מדובר באיש נאלח שמחפש רק לפגוע במדינה, אין באנשים האלה שום דבר אנושי, רק שנאה שנאה שנאה וזה הכל. תחושת החמצה מהתמונות אתמול שהיה אפשר למנוע", היא מסכמת.

דבריה באים לאחר התיעודים המקוממים שזרמו אתמול מאום אל פחם, שם התקבל המנהיג הקיצוני המסית בתשואות. יצוין כי בניגוד לפעמים קודמות חברי כנסת ערביים לא הגיעו לקבל את פניו.

 

ראאד סאלח שחרור מהכלא התנועה האסלאמית קבלת פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד