כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"לא היו שום מחלות רקע"

הערכה: זו סיבת פטירתו של יוסף ז"ל בן השש

מתוצאות הבדיקה שלאחר המוות שבוצעו ביוסף נעים בן ה-6 ז"ל מנתיבות, עולה כי הילד נשא את נגיף השפעת | אביו, יהודה נעים טוען היום: "לא היו שום מחלות רקע, הילד היה בריא" | אמו שרה סיפרה כי באבו כביר טענו בפניהם כי שללו כל קשר לקורונה או לתסמונת פוסט קורונה 

הערכה: זו סיבת פטירתו של יוסף ז"ל בן השש
הילד יוסף נעים ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

יממה חלפה מפטירתו הטראגית של יוסף נעים ז"ל בן ה-6 מנתיבות וחוסר הבהירות סביב סיבת פטירתו מתחיל להתבהר. על פי הפרסום הערב (שלישי) בערוץ 12, תוצאות הבדיקות שביצעו בגופתו מעלות כי הוא נשא את נגיף השפעת - שיתכן ועקב סיבוכו נפטר. 

כזכור, האסון הקשה אירע לאחר שיוסף בן ה-6 איבד את ההכרה במהלך שנתו, עבר החייאה ע"י כוחות ההצלה שהוזעקו לביתו ופונה לבית החולים ברזילי באשקלון שמצבו מוגדר - אנוש, שם לא נותרה ברירה לרופאים אלא לקבוע את מותו. 

מאז פטירתו אמש החלו לרוץ שמועות רבות ברחבי הרשת בנוגע לסיבת פטירתו, היום אמר האבא בשיחה עם ערוץ 12 כי ליוסף "לא היו שום מחלות רקע, הילד היה בריא". עוד הוסיף האב יהודה נעים, כי "היה לו חום והוא סבל מפרכוסים - אך בשנה האחרונה לא היה לו את זה". 

האב המשיך לספר ואמר כי לפני חודש הוא חלה בנגיף הקורונה והחלים ממנו. "היה ילד בריא לכל דבר ועניין, ואתמול היה לו קצת חום, הבאתי לו נורופן. הוא הלך לישון ולא קם". 

האבא יהודה נעים תיאר כי בנו יוסף היה "ילד טוב, חזק ויפה. אך הבוקר הוא לא קם. זהו. לפני כחודש וחצי הוא סיים עם הקורונה והבריא. ואפילו היה לו תו ירוק". בתגובה לפרסומים כי יוסף בן ה-6 סבל ממחלת רקע אמר האב "זה שום דבר. שטויות". 

נכון להערב, אחיותיו מאושפזות בבית החולים למטרת השגחה ומצבן בסדר. האם שרה סיפרה היום, כי עדיין לא יודעים את נסיבות המוות אך באבו כביר סיפרו להם כי שללו את הקשר לנגיף הקורונה וכן לפוסט קורונה, ועדיין לא יודעים להגיד בוודאות ממה נפטר. 

 

 

 

 

יוסף נעים נתיבות קורונה שפעת אבו כביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד