כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"נגילה ונשמחה בישועתו"

עמיחי שיקלי הפתיע וחשף סיום על מסכת תענית

הח"כ החילוני במפלגת 'ימינה', עמיחי שיקלי, שלא נכנס לממשלה, הפתיע הערב כשפרסם כי סיים מסכת תענית יחד עם לומדי הדף היומי. מסתבר שזו לא המסכת הראשונה שהוא מסיים והיעד שלו הוא סיום הש"ס

עמיחי שיקלי הפתיע וחשף סיום על מסכת תענית
עמיחי שיקלי לומד גמרא צילום: באדיבות המצלם

לומדי הדף היומי מסיימים בימים אלה, בשעה טובה, את מסכת 'תענית' ומתחילים ללמוד את מסכת 'מגילה'. בין המסיימים הפתיע גם חבר הכנסת עמיחי שיקלי את תומכיו כי זכה לסיים את המסכת במסלול 'הדף היומי'.

"...ואמר ביום ההוא הנה אלהינו זה קוינו לו ויושיענו זה ה' קוינו לו נגילה ונשמחה בישועתו. ציטט שיקלי בחשבון הטוויטר את הדברים עם צילום של העמוד האחרון של מסכת 'תענית' והוסיף "הדרן עליך מסכת תענית".

שיקלי מנצל בכל בוקר את הנסיעה הארוכה מקיבוץ חנון בעמק יזראל, שבו הוא מתגורר לבניין הכנסת בירושלים ומספיק לרוב את לימוד הדף היומי.

שיקלי בלימוד.

הח"כ נמצא עם גמרא צמודה ברכבו, ומאזין לשיעורים דרך פורטל הדף היומי. הוא מאזין בעיקר לשיעורים של הרב אורנשטיין ולרב בנימין מילצקי שמוכרים כמגידי שיעורים בדף היומי.

שיקלי, כך נודע ל'בחדרי חרדים' הצטרף רק לאחרונה למיזם לימוד הדף היומי, אך מהר מאוד השלים את מסכת 'ברכות' וכן את מסכת 'סוכה' והוא צפוי להמשיך עם הלימוד ולסיים את הש"ס.

'בחדרי חרדים' מברך את חבר כנסת ומאחל לו לסיים עוד מסכתות רבות ולהתעלות בתורה.

עמיחי שיקלי סיום מסכת תענית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד