כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חוסר משילות

המנכ"ל לשעבר תוקף את שאשא-ביטון: "לא מסלקים"

שמואל אבוהב, מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, הגיב לסערה סביב פיטורי מנכ"ל משרד החינוך הנוכחי על ידי השרה יפעת שאשא-ביטון: "היא צריכה להגיע איתו להחלטה משותפת". בנוסף, האשים את רה"מ בחוסר משילות

המנכ"ל לשעבר תוקף את שאשא-ביטון: "לא מסלקים"
שמואל אבוהב צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הסערה סביב ההתנהלות של שרת החינוך, יפעת שאשא-ביטון, ממשיכה לעורר עניין. שמואל אבוהב, מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, טען שהיא לא הייתה צריכה לפטר כך את המנכ"ל וקרא לרה"מ למשול.

אבהוב אמר בראיון לגל"צ: "כשהשרה מגיעה למסקנה שהיא לא יכולה ליישר את ההדורים עם המנכ"ל, היא צריכה להגיע איתו להחלטה משותפת לגבי סיום העסקתו. לא עושים זאת בהודעת פיטורים ולא מסלקים את כל עובדי הלשכה".

בנוסף הוא התייחס לטענות של אחת מהעובדות המפוטרות, כי שאשא-ביטון הורתה לא לדווח לבנט על התפרצויות קורונה בבתי הספר: "מקווה שהדברים לא כך, אבל זה רק מראה מה עימות בפרהסיה יכול לגרור. כל אחד עכשיו יסביר את עמדתו, לא עושים את זה לעיניי 2.5 מיליון תלמידים".

"יש רגע שבו רה"מ צריך למשול ולקבוע דברים ברורים, לפיהם מי שלא מוציא לפועל את מדיניות הממשלה - צריך להיקרא לבירור. אם שר מסוים מרגיש שמצפונו איננו מאפשר לו לקיים את המדיניות הזו - הוא צריך להתפטר".

שמואל אבואב יפעת שאשא ביטון נפתלי בנט משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד