י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
שבו יחד מארה"ב

איש הצוות של גנץ נמצא חיובי לזן 'אומיקרון'

אחד מאנשי הצוות של שר הביטחון, בני גנץ, אובחן הבוקר בבדיקה השלישית כחיובי לקורונה. בהמשך דווח כי הוא נדבק בזן 'אומיקרון'. על אף שהנהלים לא מחייבים, ולאחר התייעצות עם משרד הבריאות, החליט גנץ להמשיך בבידוד

איש הצוות של גנץ נמצא חיובי לזן 'אומיקרון'
ביציע המבודדים צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בלשכת שר הביטחון בני גנץ מעדכנים היום (רביעי) כי אחד מאנשי הצוות של השר ששב איתו השבוע מארצות הברית נמצא חיובי לקורונה. שר הביטחון החליט להישאר עוד זמן בבידוד במטרה לשלול אפשרות שנדבק מיועצו. בהמשך עדכנו כי איש הצוות נמצא בריצוף הגנטי נשא של זן האומיקרון.

בלשכת השר גנץ עדכנו היום: "אחד מאנשי הצוות של שר הביטחון אובחן הבוקר בבדיקה השלישית (לאחר שלושה ימי בידוד ושתי בדיקות שליליות) כחיובי לקורונה".

"כמשנה זהירות ועל אף שהנהלים לא מחייבים זאת ולאחר התייעצות עם משרד הבריאות, שר הביטחון ימשיך בבידוד עד לקבלת תשובת בדיקת הריצוף ובדיקה נוספת שיקיים איש הצוות", עדכנו מלשכת השר.

עוד עדכנו כי איש הצוות לא ישב בקרבת השר במהלך הטיסה ולא אובחן כחולה בבדיקה בנתב"ג או בבדיקה שקיים טרם ההמראה מארה"ב לישראל.

כזכור, השבוע פרסמנו כי השר בני גנץ הפר את כללי הבידוד שנפצה נפגש עם חברת הכנסת יעל רון בן משה למרות כללי הבידוד שמאפשרים לו להגיע להצביע ואף הקצו לו חדר מיוחד למנוחה, אך חל עליו איסור לפגוש אנשים.

בנוסף, גם אחד מאנשי הצוות של ראש הממשלה נמצא חיובי לקורונה לאחר שובו מאיחוד האמירויות, ראש הממשלה נמצא אתמול שלישי לקורונה בבדיקה, אך יישאר בבידוד עד ליום חמישי.

בני גנץ בידוד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד