כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בשער העיתון

איראן מאיימת: "נגיע לנקודות רבות בישראל"

ברקע כישלון השיחות המהדד, בווינה. ורוחות המלחמה הנושבות בישראל. מפרסם הבוקר העיתון טהראן טיימס, בעמוד שער, איום חריף וכותב: "צעד אחד שגוי מצד ישראל ונוכל לפגוע בהרבה מטרות"

איראן מאיימת: "נגיע לנקודות רבות בישראל"
שער הטהרן טיימס צילום: צילום מסך

העיתון "טהרן טיימס", מציג הבוקר איום חריף כנגד ישראל באם תבחר לתקוף את הכורים הגרעיניים איראן.

בשער העיתון פותחים כך, "נראה כי התעצמות האיומים הצבאיים הישראלים על איראן מעידה על כך שהמשטר הציוני שכח שאיראן מסוגלת להכות אותם מכל מקום" עם צירוף מפה מסומנת באדום במקומות בהן לטענת העיתון ניתן לפגוע.

בפנים המאמר פורט ביתר הרחבה: "העיתון "ידיעות אחרונות" פרסם, כי התקיפה של ישראל בסוריה היא "מסר ישיר" לאיראן. גם הרמטכ"ל של צבא ישראל הסכים להגדיל את מספר החיילים בחיל האוויר ובאגף המודיעין של צבא ישראל כדי להיערך למתקפה על איראן כך לפי כלי התקשורת הישראליים", נכתב בעיתון.

עוד לדברי העיתון, "אחת הדרישות המרכזיות של ישראל מארה"ב, עליה הדגישו "שר המלחמה" בני גנץ וראש המוסד דוד ברנע בביקורם בוושינגטון בשבוע שעבר, היא הפסקה מוחלטת של תוכנית פיתוח וייצור הטילים הבליסטיים של איראן. עוד נאמר בעיתון כי מומחי הצבא הישראלים מודאגים מתקופת הזמן הקצרה שלוקח לאיראן לפגוע בישראל. לפי העיתון הישראלי, לוקח לאיראן שעה לשגר טילים לישראל".

העיתון מצטט את הגנרל מוחמד באגרי, ראש המטה הכללי של הכוחות המזוינים של איראן, שאמר ביום שלישי כי איראן לעולם לא מזלזלת באיומי האויב. "למרות האמון שלנו במצב ההכנה של המדינה, כוחותינו מעולם לא זלזלו באיום האויב והם ערוכים לאיומים הקטנים ביותר בתחום האסטרטגי", ציין באגרי.

"ברמה האסטרטגית אין בכוונתנו לפגוע באף אחד, אבל ברמה המבצעית והטקטית אנחנו מוכנים לתגובה נחרצת ולהתקפה מהירה וקשוחה נגד האויב", אמר.

העיתון עובר לאיום ישיר, "הטהרן טיימס לא צריך להזכיר למשטר הבלתי לגיטימי של ישראל את יכולות ההגנה של איראן. ובכל זאת, הם צריכים לזכור משהו, מנהיג המהפכה עלי חמינאי, אמר למנהיגי המשטר הציוני, שהם חייבים לדעת שאם הם יעשו טעות, הרפובליקה האסלאמית תהרוס את תל אביב וחיפה". לסיום העיתון מזהיר "הסירו את ידיכם".

איראן איום ישראל ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד