כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הצביעות נחשפת

כך הגיבו בנט ושקד כשפינטו הגיעה אחרי לידה

ראש הממשלה וכמה מחברי ימינה הוציאו הודעות נזעמות על כך שהאופוזיציה לא הסכימה להתקזז עם חברת הכנסת שירלי פינטו, ובכך אילצו אותה להגיע, שישה ימים אחרי שילדה. אלא שלפני כשלוש שנים פינטו גם כן הגיעה אחרי ימים ספורים לאחר לידה, ואז בימינה הגיבו אחרת: "אין דברים כאלה"

כך הגיבו בנט ושקד כשפינטו הגיעה אחרי לידה
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חברי מפלגת ימינה, ובראשם ראש הממשלה בנט, תקפו את האופוזיציה על כך שלא הסכימו להתקזז עם חה"כ שירלי פינטו, ובכך היא הייתה צריכה להגיע למליאה, שישה ימים לאחר שילדה.

בנט כתב בין היתר: "אמא לתינוקת בת שישה ימים צריכה זמן להתאושש". אלא שמלבד שפינטו הגיעה בעקבות סירובו של חברה למפלגה, אביר קארה, להצביע, בדיקה מהעבר מגלה שלחברי ימינה לא הפריע כשפינטו הגיעה יומיים אחרי לידה.

בתחילת 2019, לפני בחירות לכנסת ה-21, פינטו הגיעה לישיבת מטה של מפלגת "הימין החדש", ימינה של היום, יומיים לאחר שילדה את בנה בכורה. ראשי המפלגה, בנט ושקד, פרסמו ציוצים על כך, ודווקא לא הזכירו את הקושי אלא להיפך.

"‏יומיים אחרי הלידה שירלי מצטרפת לישיבה במטה. לוחמת אמיתית", כתבה שקד. בנט הוסיף: "אין דברים כאלה".

פינטו אף היא הסבירה לחברת הכנסת דאז, שלי יחימוביץ, שאמרה שפינטו צריכה לנוח, מדוע היא כן יכולה להגיע: "‏‎בחרתי לצאת. מותר ומאוד לגיטימי. כך כל זכותה של אמא מה להחליט, לא מה שהחברה בוחרת וקובעת".

שירלי פינטו אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד