כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הגר"ש בעדני מספר • צפו

האישה רצתה להתחסן, הבעל לא הסכים והיא נפטרה

"מי שלא מקיים את ההלכה זה חמור מאוד. רואים שהחיסונים תרמו לירידה בתמותה וכל מי שעשה את זה לא קרה לו כלום". כך אמר הגר"ש בעדני, במהלך כנס שנערך לאחרונה בבית החולים שיבא תל השומר בו קרא שלא לשכוח את ההלכה 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' 

האישה רצתה להתחסן, הבעל לא הסכים והיא נפטרה
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברקע האיומים שנשלחו ע"י מתנגדי החיסונים לביתו של הגר"ח קנייבסקי וכן לביתו של ראש ישיבת יקירי ירושלים, מתפרסם הערב (רביעי) תיעוד של זקן מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, כאשר הוא מגנה בחריפות את מפיצי הכזבים נגד החיסון, ואף חושף כי הוא פועל אישית בעניין. 

את דבריו אמר הגר"ש בעדני, במהלך כנס שנערך לאחרונה בבית החולים שיבא תל השומר בו קרא שלא לשכוח את ההלכה 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' ואמר: "מי שלא מקיים את ההלכה זה חמור מאוד. רואים שהחיסונים תרמו לירידה בתמותה וכל מי שעשה את זה לא קרה לו כלום". 

הגאון בעדני סיפר, "הצלחתי להשפיע על אחרים שיעזבו את הסיפורים הנוראיים האלה". בנוסף העיד על אישה שבעלה שכנע אותה שלא להתחסן, נפטרה מהנגיף והאלמן מבכה על האסון שגרם במו ידיו "מי משוגע שרוצה להגיע למצב כזה?" אמר הרב והורה נחרצות לרבנים ושליחיהם "להמשיך להסביר, להסביר ולהסביר... עד שכולם יקבלו את האמת". 

הגר''ש בעדני חיסון לקורונה שיבא תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד